سریال جدید کره‌ای نمایش 8

اگر طرفدار بازی مرکب هستید، این سریال جدید کره ای را به هیچ وجه از دست ندهید

اگر از جمله علاقه‌مندان به سریال کره ای بازی مرکب بوده باشید، احتمالا از سریال جدید کره ای نمایش 8 (The 8 Show) نیز لذت می‌برید.

بنا بر جدیدترین اخبار سریال، پخش جدیدترین سریال کره ای نتفلیکس با نام نمایش 8 (The 8 Show) از 28 اردیبهشت 1403 آغاز شده و به‌نظر می‌رسد که طرفداران سریال بازی مرکب از تماشای آن لذت ببرند. این سریال، یکی از مورد انتظارترین سریال های کره ای نتفلیکس محسوب می‌شود.

نمایش 8: سریال جدید کره ای نتفلیکس

در شرایطی که بسیاری از طرفداران سریال های کره‌ ی و البته سریال موفق و محبوب بازی مرکب، در مدت اخیر انتظار انتشار فصل دوم این سریال را داشتند، نتفلیکس از جدیدترین سریال کره ای خود با عنوان نمایش 8 رونمایی کرده است. سریالی که الگوی کلی داستان آن شباهت خاصی با اسکوئید گیم دارد و درباره شرکت‌کنندگان یک رئالیتی‌شو است که برای پیروزی در مسابقه و کسب مقدار زیادی پول با هم به رقابت می‌پردازند.

سریال جدید کره‌ای نمایش 8

در نمایش هشت، ستارگانی از جمله ریو جون یول، چون وون هی و پارک هه جون حضور دارند و پیش‌بینی می‌شود هر یک بتوانند به نوبه خود در موفقیت بیشتر سریال موثر باشند. جذابیت دیگر این سریال به‌جز بازیگرانش، داستان آن است که الگویی شبیه به بازی مرکب دارد. ماجرا درباره 8 شرکت‌کننده است که در رقابتی برای رسیدن به یک جایزه بزرگ تلاش می‌کنند. آن‌ها برای رسیدن به این مهم باید صد روز را در یک ساختمان هشت طبقه بگذرانند؛ جایی که در آن تجارب گوناگونی از ترس و حرص و طمع گرفته تا طنز و هیجان را در قالب‌هایی گاه خونین و گاه ترسناک و رازآلود تجربه می‌کنند.

به‌نظر می‌رسد که فلسفه وجود هشت طبقه در این سریال، ارتباط خاصی با سطح دشواری‌هایی داشته باشد که شرکت‌کنندگان در چالش باید تحمل کنند. دشواری‌هایی که باید دید کدام شرکت‌کننده می‌تواند تا پایان آن‌ها را تحمل کند.

سریال نمایش 8

البته این سریال تفاوت‌هایی نیز با بازی مرکب دارد؛ از جمله این‌که در این داستان، تعداد شرکت‌کنندگان در چالش به‌مراتب کمتر است و این موضوع می‌تواند به امکان خلق شخصیت‌های عمیق‌تر و شخصیت‌پردازی بهتر منجر شود. همچنین تمرکز بر شخصیت‌های اصلی محدودتر باعث می‌شود تا سازندگان بتوانند با ظرافت بیشتری ارتباط بین شرکت‌کنندگان را به تصویر بکشند و فضایی وهم‌آلودتر خلق کنند.

بنا بر آنچه از این سریال دیده‌ایم، مشخصا نمایش 8 در بحث زیبایی‌شناسی نیز جذاب‌تر عمل کرده و در فضاهای بسته، با رنگ‌ها و نورهای نرم و زنده، احساس بهتری به مخاطبانش منتقل می‌کند.

لازم به ذکر است که سریال نمایش هشت بر اساس وب‌تون‌های معروفی از جمله بازی پول و بازی پی، اثر بائه جین سو ساخته شده و کارگردانی و نویسندگی آن را نیز هان جه ریم بر عهده داشته که در کارنامه او فیلم موفق اعلام وضعیت اضطراری دیده می‌شود.

حتما بخوانید:
۱۶ سریال کره ای مورد انتظار در سال ۲۰۲۴ تریلر جدید فصل دوم سریال خاندان اژدها ترس و هیجان را به نمایش می‌گذارد این ۵ سریال جدید در ماه مه ۲۰۲۴ منتشر می‌شوند دیدنی ترین سریال های جنایی سال ۲۰۲۴

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*