فروش Galaxy S7 و Galaxy S7 edge

گلکسی اس ۷ سامسونگ و فروش ۱۰۰ هزار دستگاه در دو روز اول

کمپانی سامسونگ روز جمعه فروش دو تلفن هوشمند گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) خودش را در کشور کره جنوبی آغاز کرد. بر اساس گزارشات در دو روز نخست عرضه، بیش از ۱۰۰ هزار قطعه از این دو پرچمدار به فروش رفته است که در این بین سهم گلکسی S7 نزدیک به ۶۰ هزار و گلکسی S7 اج نیز نزدیک به ۴۰ هزار دستگاه بوده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

از سامسونگ خبر می‌رسد که بیش از ۱۰۰ هزار قطعه از دو تلفن هوشمند گلکسی اس ۷ و اس ۷ پلاس این کمپانی در دو روز نخستی که در کشور کره جنوبی به طور رسمی عرضه شد، به فروش رسید.

گزارشات حاکی از آن است که در روز جمعه چیزی حدود ۶۰ هزار قطعه Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge به فروش رسیدند و در روز شنبه نیز این فروش چیزی حدود ۴۰ هزار دستگاه را شامل شد. این در حالیست که فروش سری جدید کهکشانی‌های سامسونگ صبح روز جمعه در کشور کره جنوبی آغاز شد.

بنابر این می‌توان از نظر درصدی نیز ۶۰ درصد فروش را به گلکسی S7 و ۴۰ درصد دیگر را نیز به نسخه منحنی این تلفن هوشمند اختصاص داد. این میزان فروش تقریباً با فروش سری گوشی‌های گلکسی اس۶ سامسونگ در سال گذشته و در مدت زمان مشابه همتراز بوده است.

سامسونگ اواخر ماه گذشته از دو پرچمدار جدید خانواده گلکسی و گلکسی اج خودش رونمایی کرد که نسبت به نسل گذشته از ظرفیت باتری بیشتری برخوردار بوده و علاوه بر ضدآب بودن، پیشرفت‌های بسیاری را در امکانات داشته اند. به عنوان مثال می‌توان به اضافه شدن یک سنسور دوربین جدید با فوکوس بسیار سریع اشاره کرد که در شرایط نوری کم نیز تصاویری فوق العاده می‌گیرد. همچنین این سری محصولات به یک اسلات کارت‌های حافظه نیز مجهز شده اند تا دست کاربران در افزایش ظرفیت فضای داخلی دستگاهشان باز باشد.

منبع: firstpost

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. میشه بگید کی تو ایران میاد؟؟؟؟؟؟