شرایط فروش تارا دستی

شرایط فروش تارا دستی و اتوماتیک ایران خودرو اعلام شد

شرایط فروش تارا دستی و اتوماتیک ایران خودرو در اردیبهشت 1403 اعلام شد. ایران خودرو نسخه اتوماتیک و دستی تارا را به شکل فروش فوق العاده و پیش فروش به متقاضیان عرضه می‌کند.

گروه صنعتی ایران خودرو برای تعداد محدودی از متقاضیان با اولویت زمستان 1402 در سامانه یکپارچه، امکان انتخاب و واریز وجه را فراهم کرده است. متقاضیان خرید خودرو تارا دستی و اتوماتیک به مدت 10 روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir فرایند واریز وجه را انجام دهند. ایران خودرو از طریق پیامک، زمان فعال‌سازی این بخشنامه را به متقاضیان اعلام می‌کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط شرایط فروش تارا دستی و اتوماتیک ایران خودرو در اردیبهشت 1403 آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش تارا دستی و اتوماتیک ایران خودرو

شرایط فروش تارا دستی

در این طرح، تارا دستی با قیمت 587 میلیون و 126 هزار تومان به شکل فروش فوق‌العاده به فروش می‌رسد و متقاضیان با پیش پرداخت 293 میلیون و 563 هزار تومان می‌توانند آن را به شکل پیش فروش نیز خریداری کنند.

در این طرح، امکان خرید تارا اتوماتیک با قیمت 689 میلیون و 309 هزار تومان به شکل فروش فوق‌العاده فراهم شده است. همچنین ایران خودرو، تارا اتوماتیک را با پیش پرداخت 344 میلیون و 654 هزار تومان به فروش می‌رساند.

گفتنی است تارا دستی و اتوماتیک در فروش فوق‌العاده با موعد تحویل 90 روزه و در طرح پیش فروش نیز با موعد تحویل آبان 1403 به متقاضیان عرضه می‌شوند.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*