شرایط فروش محصولات فردا موتورز

شرایط فروش اقساطی محصولات فردا موتورز در خرداد 1403

شرایط فروش اقساطی و قطعی محصولات فردا موتورز با انتشار اطلاعیه‌ای توسط این شرکت، ویژه خرداد ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

در طرح جدید فروش محصولات گروه خودروسازی فردا موتورز، چهار خودرو FMC T5، FMC SX5، FMC 511 و سوبا M4 با شرایط فروش اقساطی و موعد تحویل ۱۲۰ روزه به متقاضیان عرضه می‌شوند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

شرایط فروش جدید محصولات فردا موتورز – خرداد ۱۴۰۳

محصولات فردا موتورز

در این طرح فروش خودرو، تمامی محصولات فردا موتورز با قیمت علی‌الحساب و اقساط ۱۲ ماهه عرضه می‌شوند. خودرو FMC 511 با پرداخت اولیه مبلغ ۴۴۷ میلیون و ۵۰۰ تومان و قیمت نهایی ۹۷۲ میلیون تومان، خودرو FMC SX5 با پرداخت اولیه مبلغ ۵۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت نهایی ۱ میلیارد و ۱۵۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، خودرو FMC T5 با پرداخت اولیه مبلغ ۶۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت نهایی ۱ میلیارد و ۵۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و در نهایت خودرو سوبا M4 نیز با پرداخت مبلغ اولیه ۸۳۰ میلیون تومان و قیمت نهایی ۲ میلیارد و ۲۷۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به خریداران عرضه می‌شوند.

همچنین مبلغ اقساط ۱۲ ماهه این طرح با توجه به قیمت خودرو انتخابی محاسبه می‌شود. شایان ذکر است سود مشارکت ۱۸ درصدی برای این شرایط فروش در نظر گرفته شده است. متقاضیان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به یکی از نمایندگی‌های فردا موتورز در سراسر کشور مراجعه نمایند.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*