گوشی Gionee W909 دهم فروردین رونمایی خواهد شد

بنابر اخبار جدیدی که به دستمان رسیده قرار است که از Gionee W909 ، گوشی جدید کمپانی چینی  دهم فروردین رونمایی گردد. این گوشی برای اولین بار در ماه ژانویه شناسایی شد؛ زمانی که بنچمارک‌های موبایل جدید Gionee W909 در فضای مجازی منتشر گشت. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

Gionee W909 قرار است که از تراشه‌ی هلیو پی ۱۰ ساخت مدیاتک استفاده کند که به نام MT6755 نیز شناخته می‌شود. بر روی این تراشه‌ی ۶۴ بیتی  یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای Cortex-A53 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و همچنین پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T860 قرار دارد. این گوشی از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز بهره خواهد برد.

یکی از امکاناتی که در تصاویر رندر نیز قابل مشاهده است، سنسور اسکنر اثر انگشت است که در پشت گوشی جای گرفته است. صفحه‌ی گوشی  Gionee W909 از رزولوشن HD بهره برده و همچنین ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در گوشی تعبیه شده که به لطف کارت حافظه‌ی میکرو اس دی می‌توان آن‌ را افزایش نیز داد.

در پشت این گوشی از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده و برای طرفداران سلفی نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی گوشی قرار دارد تا از خود بتوانند تصاویر سلفی تهیه کرده و همچنین امکان چت ویدیویی داشته باشند.

محصول جدید کمپانی چینی دارای ابعاد ۱۲۴.۶ در ۶۲.۵ به ضخامت ۱۶.۴ میلی‌متر است و ۲۱۰ گرم نیز وزن دارد. انتظار می‌رود که W909 به قیمتی معادل ۶۱۵ دلار عرضه شود البته هنوز مشخص نیست که آیا باید شاهد عرضه‌ی این گوشی در خارج از چین باشیم یا خیر.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*