فروش پیکاپ آمیکو آسنا

شرایط فروش پیکاپ آمیکو آسنا با قیمت قطعی در خرداد 1403 اعلام شد

شرکت ارس خودرو دیزل با انتشار اطلاعیه‌ای، شرایط فروش پیکاپ آمیکو آسنا را با قیمت قطعی در خرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد.

طرح فروش خودرو پیکاپ آمیکو آسنا M244 از تاریخ ۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات طرح فروش این پیکاپ می‌پردازیم.

جزئیات طرح فروش پیکاپ آمیکو آسنا – خرداد ۱۴۰۳

فروش پیکاپ آمیکو آسنا

در این طرح، پیکاپ آمیکو آسنا M244 با مدل ۱۴۰۳ و با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. رنگ‌های عرضه شده در این طرح شامل سفید روغنی، مشکی متالیک، قرمز متالیک، آبی کاربنی متالیک، خاکستری نوک مدادی متالیک، سبز زیتونی متالیک و بنفش بادمجانی متالیک خواهد بود. لازم به ذکر است موعد تحویل این خودروها 60 روز کاری اعلام شده است. همچنین سود مشارکت و انصراف، صفر درصد اعلام شده است.

نگاهی اجمالی به مشخصات فنی و امکانات آمیکو آسنا M244

در بخش فنی، خودرو پیکاپ آمیکو آسنا M244 از یک پیشرانه چهار سیلندر میتسوبیشی با حجم ۲۳۷۸ سی‌سی بهره می‌برد که قادر به تولید حداکثر قدرت ۲۱۸ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر است. مصرف سوخت در این خودرو دنده‌ای، ۱۰.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

از امکانات رفاهی و ایمنی این پیکاپ می‌توان به قفل دیفرانسیل اتوماتیک مکانیکی، 2 عدد کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر، تهویه مطبوع دستی، محافظ قسمت بار، رکاب جانبی، چراغ روشنایی در روز، سیستم پخش MP۵ با ورودی USB دارای ۶ بلندگو، عایق درب موتور، جک بادی نگه‌دارنده درب موتور، کروز کنترل، اتولایت، تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب LED، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و دارای گرم‌کن، فرمان هیدرولیکی، کامپیوتر سفری، سیستم کنترل پایداری، سیستم ترمزگیری چهار چرخ دیسک، قفل مرکزی و قفل خودکار، سنسور پارک عقب، استاندارد حفاظت از افراد پیاده و استاندارد استحکام کابین سرنشینان اشاره کرد.

متقاضیان این طرح می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده کاتالوگ خودرو به سایت آمیکو به آدرس www.amicoir.com مراجعه کنند. همچنین از رقبای این پیکاپ می‌توان به فوتون تونلند دیزلی و کی ام سی T8 اشاره کرد که شما می‌توانید مطلب کامل و ویدیو نقد و بررسی این دو محصول را نیز در گجت نیوز مشاهده نمایید.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: