میتسوبیشی اوتلندر

فروش میتسوبیشی اوتلندر در سامانه خودروهای وارداتی به‌زودی آغاز خواهد شد

واردات مجدد محصولات برند با اصالت میتسوبیشی ژاپن به کشور با عرضه میتسوبیشی اوتلندر در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آغاز خواهد شد.

مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت در چند روز گذشته از احتمال عرضه محصولات جدید برند میتسوبیشی به کشور خبر داد. در حالی که شرکت آرین موتور به‌عنوان واردکننده سابق و رسمی محصولات میتسوبیشی در کشور شناخته می‌شود، قرار است این شرکت به‌زودی همکاری مجدد خود را با این برند ژاپنی آغاز نماید و بدین ترتیب در آینده‌ای نزدیک شاهد اولین محصول وارداتی این شرکت یعنی میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی خواهیم بود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی این شاسی بلند ژاپنی می‌پردازیم.

نگاهی به میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳

میتسوبیشی اوتلندر

طراحی اوتلندر جدید، زاویه‌دار و مملو از خطوط تیز و تند است که به آن ظاهری جذاب و مدرن بخشیده است. جلوپنجره و چراغ‌های جلوی این خودرو دارای طراحی خاص و متمایزی هستند که تازگی و شخصیت منحصربه‌فردی را به این مدل اعطا می‌کنند. در داخل کابین اوتلندر 2023 نیز از مواد و متریال باکیفیت استفاده شده تا فضایی آرام‌بخش و لوکس را برای سرنشینان فراهم آورد. ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب برابر با ۴۷۱۰، ۱۸۶۲ و ۱۷۴۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن ۲۷۰۶ میلی‌متر است که از این حیث می‌توان کیا سورنتو، تویوتا راوفور و هیوندای سانتافه را رقبای این خودرو دانست.

مشخصات فنی Mitsubishi Outlander وارداتی

در بخش فنی، این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. مجموع این توان توسط گیربکس CVT ارتقا یافته با 8 دنده مصنوعی به چهار چرخ اوتلندر (در نسخه 4WD) منتقل می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو 195 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت آن 7.3 لیتر اعلام شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی میتسوبیشی اوتلندر آرین موتور

نمای داخل میتسوبیشی اوتلندر

هنوز مشخص نیست که نسخه وارداتی آرین موتور از چه امکاناتی بهره می‌برد؛ اما به‌طور کلی آپشن های این خودرو عبارتند از نمایشگر 8 اینچی مولتی مدیای کنسول مرکزی، کلاستر تمام دیجیتال راننده، ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهلد (Auto Hold)، سیستم مانیتورینگ پایش فشار بادتایرها (TPMS)، سلکتور تغییر حالت رانندگی، تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی برقی راننده و سرنشین به‌همراه گرم‌کن و سردکن، سیستم صوتی پیشرفته، تریم چرمی صندلی‌ها، سیستم تشخیص نقاط کور (BSD)، رادار هشدار خروج از پارک (RCTA)، سیستم هشدار حرکت بین خطوط (LDW)، دستیار حفظ حرکت بین خطوط (LKA)، رادار هشدار تغییر لاین (LCA)، ترمز اضطراری خودکار (AEB) و کروز کنترل تطبیقی (ACC).

طبق اطلاعات منتشر شده از گمرک، احتمالا شرکت آرین پارس موتور، 4 تیپ متفاوت از اوتلندر 2023 را عرضه خواهد کرد. این تیپ‌ها شامل L-Line، M-Line، H-Line و P-Line هستند که هر یک از آن‌ها دارای ارزش گمرکی متفاوتی در محدوده 18.8 تا 19.2 هزار یورو معادل 1 میلیارد و 139 میلیون تا 1 میلیارد و 160 میلیون تومان هستند.

در مجموع می‌توان گفت که بازگشت میتسوبیشی اوتلندر با ظاهر جدید، امکانات رفاهی به‌روز و گزینه‌های متنوع پیشرانه و آپشن، فرصت مناسبی برای خریداران علاقه‌مند به خودروهای شاسی بلند در ایران فراهم می‌کند تا این کراس اوور ژاپنی را تجربه کنند. البته باید صبر کنیم تا قیمت نهایی این خودرو مشخص شود تا در آن زمان به بررسی ارزش خرید این خودرو در برابر سایر رقبا بپردازیم.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
قیمت جی ای سی امکو (GAC Emkoo) لوکس‌ترین شاسی بلند وارداتی در بازار مشخص شد کاتالوگ رسمی اکستریم VX، لوکسترین شاسی بلند مونتاژی ایران منتشر شد خودرو دانگ فنگ آئولوس با برند مارس روانه خیابان های کشور می‌شود + مشخصات

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*