VGV U75 پلاس

معرفی VGV U75 پلاس؛ یک شاسی بلند چینی دیگر برای بازار ایران + عکس و مشخصات

خودرو VGV U75 پلاس ایلیا خودرو، لوکس‌ترین شاسی بلند مونتاژی این شرکت، از نیمه دوم سال جاری وارد بازار ایران کشور خواهد شد.

گروه خودروسازی ایلیا که با مونتاژ و عرضه محصولات سواری دایون چین در ایران شناخته می‌شود، در سال گذشته از خودرو VGV U75 پلاس رونمایی و آن را کراس اوور لوکس این شرکت خواند. در حالی که قرار بود این خودرو به‌صورت وارداتی به بازار کشور عرضه شود، اما در نهایت این شرکت اعلام کرد که قصد دارد U75 را به صورت مونتاژی در شهرک صنعتی کاوه تولید کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز از شما دعوت می‌کنیم که در معرفی و بررسی مشخصات این کراس اوور جدید بازار ایران همراه ما باشید.

کراس اوور VGV U75 پلاس؛ سکوی پرتاب ایلیا خودرو

نمای جلو VGV U75 پلاس

شرکت ایلیا خودرو آنچنان که باید تا به امروز به تولید محصولات لوکس نپرداخته بود و همین امر باعث شده تا محصول جدید این شرکت به‌عنوان یک نقطه عطف در صنایع خودروسازی این شرکت شناخته شود. کراس اوور جدید این شرکت جزو محصولات شرکت مطرح خودروسازی سینوتراک چین محسوب می‌شود و قرار است در نسخه فول آپشن در کشورمان عرضه شود.

از نظر ظاهری با یک کراس اوور چینی اسپرت و جذاب طرف هستیم که با بهره‌گیری از جلوپنجره بزرگ با خطوط اسپرت، چراغ‌های تمام LED مدرن و رینگ‌های تمام آلیاژی بزرگ، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در این زمینه متمایز از سایر محصولات ایلیا خودرو است.

مشخصات فنی وی جی وی U75 پلاس

در بخش فنی، این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۸۵ نیوتن‌متر بهره می‌برد. مجموع این توان توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این مشخصات فنی باعث می‌شود که جثه ۱.۷ تنی این خودرو ظرف مدت زمان ۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد.

امکانات رفاهی و ایمنی U75 پلاس مونتاژی ایلیا خودرو

نمای داخل VGV U75 پلاس

از مجموعه آپشن‌های این خودرو می‌توان به 6 کیسه هوا برای محافظت از سرنشینان در تصادف‌ها، دوربین‌ دید عقب، دوربین 360 درجه، سنسور پارک عقب، کروز کنترل، فرمان برقی تلسکوپی به‌همراه تنظیم برقی وضعیت آن، صندلی‌های برقی راننده و سرنشین، سانروف پانوراما، صفحه نمایش 10.25 اینچی چندمنظوره لمسی در کنسول میانی، کلاستر 10 اینچی راننده، سیستم کنترل کشش و پایداری الکترونیکی، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS) و انتخاب حالت رانندگی (Drive Mode) اشاره کرد.

در مجموع، VGV U75 پلاس با وجود تمامی کاستی‌ها، گزینه مناسبی برای بازار ایران به‌شمار می‌رود. این خودرو با پیشرانه قدرتمند، تجهیزات ایمنی و رفاهی قابل قبول، می‌تواند نیازهای مختلفی را برآورده کند. هرچند که در برخی حوزه‌ها نیازمند بهبود است تا بتواند در برابر رقبای خارجی، جایگاه بهتری را کسب نماید. از رقبای این خودرو می‌توان به کی ام سی K7، فونیکس تیگو 8 و فیدلیتی پرستیژ اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
چری فالوین T9 روانه بازار شد؛ تیگو 9 هیبریدی فقط 1 میلیارد تومان خودرو دانگ فنگ آئولوس با برند مارس روانه خیابان های کشور می‌شود + مشخصات کیا سلتوس فیس لیفت به ایران آمد + مشخصات فنی، آپشن ها و کاتالوگ رسمی کوشا خودرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*