قیمت گوشی های آیفون اپل

آخرین قیمت گوشی های آیفون اپل در بازار ایران – 10 خرداد 1403

جدیدترین قیمت گوشی های آیفون اپل از سری آیفون ۱۱ و آیفون ۱۳ در بازار کشور در تاریخ ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ منتشر شد.

پس از اعلام تعرفه جدید واردات گوشی های هوشمند و قیمت گذاری آیفون ۱۴ و ۱۵، وضعیت بازار موبایل کشور تقریباً به حالت ثبات رسیده و افزایش قیمت برخی مدل‌های گوشی های آیفون نیز متوقف شده است. در ادامه لیست قیمت گوشی های آیفون اپل مربوط به تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ را مشاهده نمایید.

جدول قیمت گوشی های آیفون اپل – ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

مدلقیمت
آیفون SE مدل ۲۰۲۲ (نسخه ۱۲۸ گیگابایت)۲۹ میلیون تومان
آیفون ۱۱ (۶۴ گیگابایت)۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
آیفون ۱۳ نسخه CH (۱۲۸ گیگابایت)۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
آیفون ۱۳ نسخه CH (۲۵۶ گیگابایت)۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
آیفون ۱۳ پرو نسخه CH (نسخه ۵۱۲ گیگابایت)۱۴۴ میلیون تومان
آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه CH (نسخه یک ترابایت)۱۵۰ میلیون تومان

آیفون SE مدل ۲۰۲۲ به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها برای طرفداران اپل، با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ۲۹ میلیون تومان فروخته می‌شود و از سوی دیگر آیفون 11 پس از گذشت 4 سال از عرضه همچان پرفروش است و در محدوده قیمتی ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود. کف قیمت آیفون ۱۳ حافظه 128 با پارت‌نامبر CH نیز به ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد و خرید آیفون ۱۳ با پارت‌نامبر CH نسخه ۲۵۶ گیگابایت ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آب می‌خورد.

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت همچنان گران‌قیمت‌ترین گوشی بازار است و تا ۱۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. البته با مشخص شدن تکلیف نهایی رجیستری آیفون 14 و 15 پیش‌بینی افت قیمت سری 13 در آینده نزدیک دور از انتظار نیست.

در گجت نیوز بخوانید:
تفاوت‌های ظاهری آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۵ پرو را تماشا کنید چوب حراج اپل به گوشی های آیفون در چین اولین عکس واقعی از آیفون ۱۶ را تماشا کنید به جای آیفون ۱۵ پلاس یکی از این گوشی های جذاب را در سال ۲۰۲۴ خریداری کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*