ارز دیجیتال سگ کلاهدار

ارز دیجیتال سگ کلاهدار (WIF) در آستانه ثبت رکورد قیمتی جدید

عملکرد ارز دیجیتال سگ کلاهدار (WIF) طی یک ماه گذشته مطلوب بوده و به‌نظر می‌رسد این میم کوین شگفت انگیز در آستانه ثبت رکوردهای تازه است.

در دنیای پهناور ارزهای دیجیتال، از میم کوین‌ها استقبال خوبی شده؛ زیرا سودهای شیرینی به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران می‌دهند. یکی از همین میم کوین‌های جذاب که در دسته سگ‌ها قرار می‌گیرد، داگ ویف هت یا سگ کلاهدار با نماد WIF است. طی روزهای اخیر، این کوین رو به رشد، رکوردهای جدیدی ثبت کرده و حالا به‌نظر می‌رسد در آستانه ثبت رکوردی تازه است.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سگ کلاهدار

روند صعودی رمزارز سگ کلاهدار ظاهرا همچنان ادامه‌دار است؛ زیرا برای دومین روز پیاپی با 12 درصد افزایش قیمت به محدوده تازه‌ای نزدیک شده است. هم‌اینک بهای داگ ویف هت با عبور از سطح 4.0 دلار به ارزش بازاری 4.0 میلیارد دلاری رسیده و حجم معاملات روزانه خود را با 30 درصد رشد به عدد 1.5 میلیارد دلار رسانده است.

ارز دیجیتال سگ کلاهدار

طی یک هفته گذشته با رشد 30 درصدی سگ کلاهدار مواجه شدیم که سود شیرینی برای سرمایه گذاران این ارز دیجیتال بود و حالا با بیش از 40 درصد افزایش بها در ماه گذشته، می‌توان گفت که WIF سرآمد میم کوین‌ها شده است. علاوه بر این، خبر خوب این‌که شاخص‌های مهم آن‌چین نشان می‌دهند که آینده این رمزارز همچنان صعودی خواهد بود.

عملکرد مطلوب و دور از انتظار سگ کلاهدار طی یک هفته گذشته به‌گونه‌ای بوده که با عملکرد اتریوم مقایسه شده و 15 برابر قدرتمندتر از آن ظاهر شده است. طی هفت روز گذشته تعداد دارندگان این میم کوین حدود 6.7 درصد بیشتر شدند که خبر خوبی برای جامعه آن به‌شمار می‌رود؛ این افزایش تعداد کاربران نشان‌دهنده خرید در موقعیت‌های ریزشی است.

مازاد بر افزایش تعداد دارندگان توکن WIF می‌توان به فزونی خریداران نسبت به فروشندگان اشاره کرد که دستاورد بزرگی برای این ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

رکورد تازه سگ کلاهدار در راه است؟

طی روزهای گذشته شاهد شکسته شدن الگوی مثلث متقارن در چارت داگ ویف هت بودیم که نتیجه آن افزایش 30 درصدی قیمت بود. تثبیت الگوی فوق باعث شد بهای این رمزارز به محدوده 4 دلاری برسد و بتواند رکورد جدیدی را به ثبت برساند. با مجموع اتفاقاتی که تاکنون رخ داده، می‌توان خاطرنشان کرد که گاوها کنترل خوبی بر اوضاع سگ کلاهدار دارند و اگر با همین فرمان پیش بروند، امکان ثبت رکورد قیمتی جدید دور از ذهن نخواهد بود.

ارز دیجیتال سگ کلاهدار

30 درصد رشد قیمتی باعث شد تا سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به این نتیجه مهم برسند که مقاومت کلیدی 4 دلار آزمایش شده و می‌تواند نقطه عطفی برای رشدهای آتی باشد. تحلیلگران در عین حال معتقدند که شاخص کلیدی آر اس آی (RSI) واگرایی نزولی خفیفی را نشان می‌دهد که احتمالا حاکی از کمی اصلاح است.

به اعتقاد گروهی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال، مادامی که قیمت داگ ویف هت بالاتر از سطح 3.55 دلار بماند، مومنتوم صعودی تخلیه نشده و می‌تواند قیمت افزایش یابد. برای این‌که خیال اعضای میم کوین سگ کلاهدار راحت شود، می‌بایست قیمت طی روزهای آتی بالاتر از محدوده 4 دلار خرید و فروش شود.

خوشبختانه احساسات فعالان بازار مثبت بوده و می‌‌توان امید داشت که قیمت WIF طی روزهای آینده بالای محدوده یاد شده تثبیت شود. همچنین پیش‌بینی شده تا پایان ماه آینده میلادی می‌توان منتظر افزایش قیمت تا سطح 5 دلار بود. اگر قصد خرید و فروش این ارز دیجیتال را دارید بهتر است پیش از انجام هرگونه اقدامی با 6 راهکار برای کنترل هیجان هنگام خرید و فروش آشنا شوید.

همچنین بخوانید:
پیش بینی قیمت نات کوین؛ آینده Notcoin چه خواهد شد؟ ماینرهای ایرانی بخوانند؛ تعرفه جدید برق ماینینگ اعلام شد معامله گران ارزهای دیجیتال بخوانند: ۶ راهکار برای کنترل هیجان هنگام خرید و فروش

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*