ایردراپ همستر کامبت

همستر کامبت چیست؛ کسب درآمد از طریق بازی ایرداپ تلگرام Hamster Kombat

پس از پروژه موفق نات کوین، نوبت به ایردراپ همستر کامبت رسیده است. در ادامه راهنمای شرکت در بازی Hamster Kombat را از دست ندهید.

چند ماه پیش وقتی از صحبت از بازی تلگرامی نات کوین می‌شد، طیف وسیعی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال به‌جای دلگرمی دادن به بازیکنان، ته دل آنها را خالی می‌کردند و می‌گفتند پروژه‌های ایردراپی شبیه به Notcoin کلاهبرداری است و نباید به دام آن افتاد. در عمل دیدیم که بسیاری از شرکت کنندگان در بازی فوق با زدن روی سکه زرد آن توانستند سودهای قابل توجهی به دست آورند.

آموزش شرکت در ایردراپ همستر کامبت

موفقیت چشمگیر و باورنکردنی ایردراپ نات کوین تمام توجهات را به‌سمت پروژه‌های جایگزین آن برد. چشم مردم سراسر جهان پس از لیست شدن نات کوین در صرافی‌های معتبر به پروژه‌های دیگری دوخته شده بود که از راه برسند و جیب جاماندگان را پر از سودهای شیرین کنند.

هم‌اکنون بازی تلگرامی همستر کامبت – Hamster Kombat با قابلیت‌های جدید از راه رسیده تا بتواند از شور و هیجان کاربران سراسر جهان استفاده کرده و پروژه خود را معرفی کند. به‌طور قطع می‌توان گفت استقبال مردم از همستر کامبت فراتر از حد تصور بوده و رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده است. در مطلب پیش رو تصمیم گرفته‌ایم نگاهی دقیق و موشکافانه به جزئیات این ایردراپ بیندازیم.

چگونه در همستر کامبت عضو شویم؟

یک مزیت مهمی که بازی همستر کامبت و سایر بازی‌های شبیه نات کوین دارند، رابط کاربری آسان و سهولت در استفاده است. در بازی همستر با یک موش سروکار دارید که می‌بایست آن را ارتقا داده و با انجام وظایفی که به شما محول شده، کوین جمع‌آوری کنید.

همچنین با کلیک کردن روی موشی که داخل ربات تلگرامی وجود دارد، می‌توانید سکه جمع‌آوری کنید و با ارتقای سطح پرافیت‌های خود، تعداد کوین‌هایتان را افزایش دهید. توکن‌های همستر طبق نقشه راه، قرار است در آینده نزدیک تبدیل به ارز دیجیتال شده و بین بازیکنان توزیع گردد. به‌طور خلاصه، بازی همستر کامبت از چهار قسمت اصلی تشکیل شده که عبارتند از:

عضویت در بازی همستر کامبت

1. صرافی یا Exchange

در بخش صرافی یا اکسچنج، قادر خواهید بود با انتخاب یک صرافی از بین گزینه‌های موجود، در نقش مدیرعامل آن ظاهر شوید و به تعداد توکن‌های خود بیفزایید. با انتخاب صرافی، توکن‌هایی از سمت آن به شما تعلق خواهد گرفت و در این قسمت می‌توانید اطلاعاتی نظیر امتیاز، سطح، انرژی و بوست خود را کنترل کنید. همچنین با ارتقای گزینه Boost می‌توانید میزان انرژی و تعداد کلیک‌های خود را افزایش داده و روزانه 6 انرژی رایگان دریافت کنید.

بخش صرافی ایردراپ همستر کامبت

2. استخراج یا Mine

بخش استخراج یکی از سودآورترین قسمت‌هایی است که در بازی همستر کامبت مشاهده خواهید کرد. در این قسمت با خرید کارت‌های ویژه (خرید توسط توکن‌های همستر) می‌توانید تعداد پرافیت‌های خود را افزایش داده و میزان برد خود را در این رقابت بیشتر کنید. کارت‌های استخراج به‌صورت ساعتی برایتان توکن ماین می‌کنند و میزان توکن دریافتی شما از بخش Profit per hour قابل مشاهده است.

قسمت استخراج ایردراپ همستر کامبت

3. دعوت از دوستان

در تمام بازی‌های ایردراپی کلیکی، قسمتی تحت عنوان دعوت دوستان به چشم می‌خورد. کافی است دوستان خود را دعوت کنید تا کوین اضافی و تشویقی دریافت نمایید. با ورود به بخش Friends و دریافت کد رفرال اختصاصی خود، قادر خواهید بود توکن همستر بیشتری به جیب بزنید.

قسمت دعوت از دوستان ایردراپ همستر کامبت

4. وظایف یا Earn

در این قسمت می‌توانید با انجام برخی وظایف خاص نظیر دنبال کردن کانال تلگرام، توییتر و یوتیوب، توکن اضافی دریافت کنید. همچنین کاربران می‌توانند به‌طور روزانه با ورود به این بخش توکن پاداش دریافت کنند.

قسمت وظایف ایردراپ همستر کامبت

نقشه راه ایردراپ همستر کامبت

با ورود به بازی همستر کامبت، نقشه راه آن به‌طور اجمالی مشخص شده که اولین قسمت آن، عرضه به‌عنوان یک بازی ساده بوده است. همچنین با استناد به این چشم‌انداز، قرار است در آینده برنامه‌هایی مثل ایردراپ توکن، ایجاد تیم‌های درون بازی، برگزاری رویدادها و رقابت‌های یک به یک در دستور کار قرار گیرند. همچنین این برنامه که هم‌اینک همکاری قطعی خود را با بلاک چین تون اعلام کرده، چهار مرحله به شرح ذیل است:

نقشه راه ایردراپ همستر کامبت

  • مذاکره با صرافی‌ها
  • همکاری با مارکت میکرها
  • انجام همکاری‌های کلیدی با سایر مجموعه‌ها
  • تهیه فهرستی از تسک‌ها برای شرکت در ایردراپ

مطابق آنچه در داخل برنامه آمده، سه مرحله نخست با موفقیت پشت سر گذاشته شده و مرحله نهایی که تهیه فهرست وظایف است، باقی مانده و انتظار می‌رود به‌زودی این مرحله تمام شود. متاسفانه تاریخ دقیقی برای این ایردراپ مشخص نشده، اما قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از توکن آن خواهیم بود.

نقشه راه ایردراپ همستر کامبت

سخن پایانی

همستر کامبت یک بازی کلیکی مستقر در تلگرام بوده که به‌تازگی تیک آبی این شبکه اجتماعی قدرتمند را دریافت کرده و کامیونیتی 60 میلیونی شگفت‌انگیزی برای خود دست و پا کرده است. شما می‌توانید با وجود ابهامات زیادی که پیرامون این بازی وجود دارد، تنها با چند کلیک ساده و انجام برخی تسک‌های مرتبط، شانس خود را افزایش دهید. منتظر اخبار تکمیلی راجع به Hamster Kombat باشید.

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات: