سامسونگ سومین کمپانی با ارزش‌ جهان شد

سامسونگ هنوز اولین کمپانی تولید کننده‌ی گوشی در جهان است. کمپانی کره‌ای برای مدت زیادی‌ست که در نوک قله قرار گرفته و با اینکه کمی در درآمد خود افت داشته، باز توانست به مسیر درست باز گشته و مانند قبل بدرخشد. حال، خبری به دستمان رسیده که گویا سامسونگ اکنون در جایگاه سومین کمپانی با ارزش‌ جهان قرار گرفته است. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

همانطور که گفته شد سامسونگ با توجه به گزارشات Brand Finance توانسته در رتبه‌ی سومین کمپانی باارزش جهان بایستد. اما اگر کنجکاوید بدانید که جایگاه‌های دیگر به کدام کمپانی‌ها متعلق است باید بگویم که ترتیب با ارزش‌ترین کمپانی‌ها به صورت زیر است:

  1. اپل
  2. آلفابت (کمپانی مادر گوگل)
  3. سامسونگ
  4. آمازون
  5. مایکروسافت
  6. وریزون
  7. AT&T
  8. وارمارت
  9. اپراتور China Mobile
  10. Wells Fargo

طبق گزارشاتی که در اختیارمان قرار دارد، سامسونگ توانسته یک و نیم میلیارد دلار به ارزش برند خود در سال ۲۰۱۵ اضافه کند که باعث شده ارزش کل کمپانی به ۸۳.۲ میلیارد دلار برسد. علت اصلی این پیشرفت نیز بخش موبایل این کمپانی است. سامسونگ جایگاه نخست را در بازار هند دارد، و میزان فروش محصولات این کمپانی روز به روز در حال افزایش است.

سامسونگ ( Samsung ) به تازگی دو گوشی پرچم‌دار جدید خود به نام گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) و  گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) را معرفی کرده و به احتمال زیاد باید شاهد موفقیت چشمگیر این دو گوشی در سال ۲۰۱۶ باشیم. همچنین باید صبر کرد و دید که آیا کمپانی کره‌ای می‌تواند پیشرفت بیشتری داشته و حایگاه دوم را نیز تا آخر سال به خود اختصاص دهد یا خیر.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ولی آلفابت اول شدا امسال!!!