شرایط فروش تارا

شرایط فروش تارا ایران خودرو در خرداد 1403

گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای، شرایط فروش تارا در دو نسخه دستی و اتوماتیک ویژه خرداد ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

طبق اعلام ایران خودرو، امکان واریز وجه برای آن دسته از متقاضیان واجد شرایطی که در زمستان ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام خودرو تارا در دو نسخه با گیربکس دستی و اتوماتیک اقدام کرده و پیامک تخصیص خودرو در چند روز اخیر به آنها ارسال شده، فراهم شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش تارا – خرداد ۱۴۰۳

شرایط فروش تارا

در این طرح، خودرو تارا دستی با شرایط فروش فوق‌العاده به قیمت ۵۸۷ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان و به‌صورت پیش فروش با قیمت علی‌الحساب ۲۹۳ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌شود. همچنین امکان ثبت نام خودرو تارا اتوماتیک با شرایط فروش فوق‌العاده به قیمت ۶۸۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و به‌صورت پیش فروش با قیمت علی‌الحساب ۳۴۴ میلیون و ۶۵۴ هزار تومان فراهم شده است.

لازم به ذکر است موعد تحویل این خودرو در طرح فروش فوق‌العاده حداکثر ۹۰ روز و در طرح پیش فروش، آبان ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

گفتنی است یکی از نوآورانه‌ترین خودروهای خانواده تارا، تارا کانکتد (Connected) نام دارد که در آینده نزدیک به بازار عرضه خواهد شد. در انتها از شما دعوت می‌کنیم تا مطلب مقایسه تارا V2 اتوماتیک و فردا 511 به‌عنوان یکی از رقبای چینی و خوش‌قیمت این خودرو را نیز مطالعه نمایید.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*