آیا گلکسی J2 مدل ۲۰۱۶ در دست ساخت است؟

سامسونگ هر ساله گوشی‌هایی با قدرت سخت افزاری متفاوتی می‌سازد و این اتفاقی‌ست که قرار است امسال نیز صورت گیرد. البته کمپانی از ادامه‌ی ساخت جانشین برای بعضی موبایل‌ها صرف نظر کرده است، اما هنوز می‌توان در رده‌های مختلف سخت افزاری شاهد گوشی‌های مناسب و قابل توجهی بود. کمپانی‌ کره‌ای ماه گذشته از پرچم‌داران خود رونمایی کرد، هرچند کار به همین جا ختم نشد و شاهد گوشی‌های مختلفی از سری گلکسی A و گلکسی J بودیم. طبق گزارشات جدید نیز به نظر می‌رسد که باید شاهد رونمایی از یک گوشی دیگر به نام گلکسی J2 مدل ۲۰۱۶ باشیم. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

کمپانی‌ کره‌ای به تازگی از گلکسی J1 مدل ۲۰۱۶ و گلکسی J3 مدل ۲۰۱۶ رونمایی کرده است. اخباری از دو گوشی گلکسی J5 و گلکسی J7 نیز به تازگی در فضای مجازی منتشر شده و احتمالا باید شاهد رونمایی از این دو موبایل در آینده‌ای نه چندان دور باشیم.

البته این دو گوشی تنها محصولاتی نخواهند بود که سامسونگ قصد رونمایی از آن‌ها را دارد. طبق آخرین اخبار، گویا باید شاهد رونمایی از مدل جدید گلکسی J2 نیز باشیم. این گوشی به تازگی در سایت Zauba قرار گرفته است. برای کسانی که با این سایت آشنایی ندارند باید بگویم که Zauba سایتی‌ هندی‌ست که لیست واردات و صادرات این کشور در آن‌ قرار می‌گیرد.

Galaxy J2 در سپتامبر سال ۲۰۱۵ معرفی شد اما امکان دارد که جانشین آن کمی زودتر رونمایی گردد. اگر به تصویر زیر نگاهی بیندازید مشاهده خواهید کرد که این گوشی با کد SM-J210 که به احتمال زیاد متعلق به گلکسی J2 است در لیست Zauba قرار گرفته است.

آیا گلکسی J2 مدل ۲۰۱۶ در دست ساخت است؟

سامسونگ در این گوشی احتمالا یک گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. همچنین یک صفحه‌ی AMOLED نیز در گوشی به کار می‌رود که دارای رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل و یا ۷۲۰p بوده و در ابعاد ۴.۷ اینچ و یا ۵ اینچ خواهد داشت. گلکسی J2 مدل ۲۰۱۶ مشخص نیست که مبتنی بر اندروید ۵.۱ باشد یا اندروید مارشمالو، اما می‌توان گفت که همراه با رابط کاربری TouchWiz عرضه خواهد شد.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*