فیلم سینمایی ولفس - Wolfs با بازی برد پیت و جرج کلونی

همکاری اپل با ابرستارگان هالیوود در فیلم سینمایی ولفس (Wolfs) + تریلر

تریلر فیلم سینمایی ولفس، ساخته اپل منتشر شد. در فیلم Wolfs برد پیت و جرج کلونی، دو ستاره دوست‌داشتنی هالیوود بعد از سال‌ها کنار هم قرار گرفته‌اند.

بنا به جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سونی پیکچرز تریلر فیلم «ولفس» (Wolfs)، اثر جدید جان واتس را منتشر کرد. ولفس فیلمی در سبک اکشن کمدی است که اپل استودیوز، زیرمجموعه فیلمساز اپل می‌سازد و تا انتهای سال جاری میلادی به مرحله اکران خواهد رساند. در این فیلم دو نفر از مشهورترین ستاره‌های چند دهه اخیر هالیوود نقش‌آفرینی کرده‌اند و شاید به همین دلیل بتواند بین فیلم‌های مورد انتظار ۲۰۲۴ جا بگیرد.

تریلر رسمی فیلم ولفس با بازی برد پیت و جرج کلونی

همان‌طور که در تریلر فیلم Wolfs می‌توان دید، جرج کلونی و برد پیت به‌عنوان دو شخصیت اصلی در آن حضور دارند. این دو بازیگر مطرح هالیوود پیش‌تر در فیلم «یازده یار اوشن» (Ocean’s Eleven)، محصول سال 2001 همبازی شده بودند و حالا در فیلمی با فضایی نه‌چندان متفاوت دوباره در کنار یکدیگر نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم سینمایی ولفس داستان دو کارچاق‌کن با نام‌های جک (جوج کلونی) و نیک (برد پیت) را روایت می‌کند که هر دو برای پاک کردن یک صحنه جرم استخدام می‌شوند. با این حال، این تازه شروع دردسرهایی جدید برای این «گرگ‌های تنها» است که این دو را مجبور می‌کند با همدیگر کار کنند. باید منتظر ماند و دید که این محصول جدید اپل می‌تواند یکی از بهترین فیلم‌های اکشن سال 2024 شود یا خیر.

فیلم سینمایی ولفس - Wolfs با بازی برد پیت و جرج کلونی

کارگردانی این فیلم اپل بر عهده جان واتس قرار گرفته است. جان واتس کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده آمریکایی است که سه‌گانه اخیر اسپایدرمن شامل فیلم‌های «بازگشت به خانه» (Homecoming)، «دور از خانه» (Far From Home) و «راهی به خانه نیست» (No Way Home) را در کارنامه دارد. همچنین حضور بازیگران دیگری از جمله آستین آبرامز، ایمی رایان و پورنا جاگاناتان در این فیلم مشخص شده است.

فیلم ولفس در 20 سپتامبر 2024 مصادف با 30 شهریور 1403 روی پرده سینما می‌رود و در نهایت پس از گذشت چند ماه از اکران در سالن‌های سینما، از طریق سرویس استریمینگ اپل TV پلاس پخش خواهد شد. این دومین فیلم اپل و سونی پیکچرز بعد از همکاری موفق آن‌ها برای فیلم ناپلئون با کارگردانی ریدلی اسکات و نقش‌آفرینی واکین فینیکس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*