آیفون ۴ اینچی جدید اپل احتمالاً می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت ۴K ضبط کند

اپل به احتمال فراوان در رویداد بهاری خودش که یکم فروردین ماه برگزار می‌شود، از آیفون ۴ اینچی جدیدی به نام iPhone SE رونمایی کند. به همین خاطر این روز‌ها ما شاهد انتشار شایعات بیشتری در ارتباط با این محصول هستیم. در تازه ترین این شایعات اپل اینسایدر ادعا کرده است که آیفون SE قادر است تا ویدیوهایی با کیفیت ۴K را ضبط کند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

اپل اینسایدر روز گذشته شایعه جدیدی را در ارتباط با آیفون ۴ اینچی اپل با نام احتمالی iPhone SE منتشر کرده است. بر اساس این شایعه ، گوشی کوچک اپل قادر خواهد بود تا ویدیو‌هایی با کیفیت ۴K را ضبط کند. علاوه بر آن اپل قصد دارد تا با انتشار یک ویدیو تبلیغاتی، کیفیت دوربین محصول جدید خودش را نیز به رخ رقبا بکشد که به احتمال زیاد از ویژگی‌های برجسته آن نیز رونمایی خواهد شد.

اگر چنین شایعه‌ای به واقعیت بپیوندد، آیفون ۴ اینچی اپل پس از آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس سومین محصول این کمپانی خواهد بود که قادر به ضبط ویدیوهای ۴K است. همانطور که در گذشته نیز مطرح شد، انتظار می‌رود که آیفون SE به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فلش دوگانه LED مجهز شود که این دقیقاً مشابه همان سیستم دوربینی است که در آیفون ۶ اس شاهد آن بودیم. دیگر ویژگی مشترکی که بین آیفون SE و ۶ اس می‌توان یافت وجود یک پردازنده دو هسته ای A9 خواهد بود.

درست همانند آیفون ۵ اس که دو سال قبل توسط اپل عرضه شد، آیفون SE نیز به یک صفحه ۴ اینچی (که به نظر می رسد رزولوشن آن ۶۴۰ در ۱۱۳۶ پیکسل باشد) مجهز خواهد بود. علاوه بر آن اپل قصد دارد تا قیمت این محصول را نیز همانند آیفون ۵ اس چیزی حدود ۴۵۰ دلار قرار دهد.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*