5 میلیون سکه همستر رایگان

کامبو امروز 5 مرداد همستر کمبات – 5 میلیون سکه

کامبو امروز 5 مرداد ماه همستر کمبات – Hamster Kombat برای دریافت 5 میلیون سکه به همراه راهنمای باز کردن قفل کارت های کامبت را در ادامه متن مشاهده کنید.

کامبو همستر کامبت هر روز به محض انتشار در این مطلب از گجت نیوز قرار می‌گیرد. امروز 5 مرداد ماه، کامبو جدید همستر کامبت منتشر شده که در ادامه می‌توانید با آپدیت کردن کارت های اشاره شده در تصویر زیر، 5 میلیون سکه رایگان بازی را دریافت کنید.

کارت‌های کامبو همستر کامبت چیست و چگونه به دست می‌آیند؟

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی Hamster Kombat، کارت‌های کامبو هستند. کاربران می‌توانند هر روز، رأس ساعتی مشخص، کارت‌های کامبو را از قسمت Mine خریداری کنند و 5 میلیون کوین رایگان جایزه بگیرند. متاسفانه یکی از مشکلات کاربران، پیدا کردن کارت‌های کامبو و باز کردن قفل آنها است.

در بخش استخراج با چهار زیرمجموعه به ترتیب زیر مواجه هستیم:

  • Markets
  • PR&Team
  • Legal
  • Specials

معمولا کارت‌های مذکور در چهار بخش بالا قرار گرفته‌اند و برای دسترسی به آنها باید یک‌سری به‌روزرسانی‌ها انجام داد که گاهی سر درآوردن از پروسه آن گیج‌کننده می‌شود. اگر هنوز هم عضو خانواده میلیونی همستر نشده‌اید، سریعا از طریق لینک زیر وارد شوید.

با پیدا کردن 3 کارت کامبو هم می‌توانید یک مرحله سطح خود را ارتقا دهید و هم 5.000.000 سکه جایزه بگیرید. البته توصیه‌ای که همواره باید مدنظر داشته باشید این است که در کامبوی روزانه، همواره نسبت هزینه به درآمد را زیر نظر داشته باشید. (ممکن است برای پیدا کردن 5 میلیون سکه هزینه‌ای بپردازید که ارزشش را نداشته باشد)

همچنین ممکن است برای به دست آوردن یک کارت مجبور شوید سایر کارت‌های خود را مرحله به مرحله ارتقا دهید.

هر روز رأس ساعت 15:29 دقیقه می‌توانید با مراجعه به وب سایت گجت نیوز، کارت‌های کامبوی جدید را دریافت کنید و 5 میلیون کوین رایگان پاداش بگیرید.

کامبوی امروز همستر 5 مرداد 1403

کارت کامبو همستر کامبت

  • کارت Special Hamster Conference در قسمت Specials
  • کارت Hamster Kombat merch در قسمت Specials
  • کارت X Network 10 Milions در قسمت Specials

زمان مانده تا کامبو جدید

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات: