ریزر عضو جدید خانواده لپ تاپ‌های گیمینگ Blade را معرفی کرد

ریزر روز گذشته از لپ تاپ جدید گیمینگ خودش رونمایی کرد. این لپ تاپ که از خانواده Blade است، دارای ویژگی‌های بسیار خوبی نظیر صفحه نمایش +QHD، پردازنده نسل ششمی اینتل و یک کارت گرافیک قدرتمند از شرکت انویدیا است. همچنین شما به واسطه درگاه USB 3.0 آن می‌توانید از کارت‌های گرافیک اکسترنال دسکتاپی نیز بر روی این دستگاه بهره ببرید تا بتوانید لذت واقعی بازی‌ها را تجربه کنید. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

کمپانی Razer روز گذشته از لپ تاپ گیمینگ جدید سری Blade رونمایی کرد و همانطور که انتظار می‌رفت این دستگاه مجهز به تکنولوژی‌های روز جهت اجرای باز‌ی‌های مختلف خواهد بود. این لپ تاپ جمع و جور دارای یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی +QHD به همراه قابلیت چند لمسی است. جنس بدنه این لپ تاپ از تراشه‌های CNC آلومینیوم بوده و جای تعجب دارد که وزن آن تنها ۴.۲۵ پوند  (معادل ۱.۹ کیلوگرم) است.

اما دقیقاً همانند دیگر محصولات ریزر، ظرافت بیرونی آن در درون این لپتاپ نیز مطابقت دارد. لپ تاپ جدید سری Blade ریزر به یک پردازنده ۴ هسته ای و نسل ششمی اینتل Core i7 مجهز شده است که آن را یک کارت گرافیک ۶ گیگابایتی انویدیا GeForce GTX 970M و ۱۶ گیگابایت رم سریع دو کاناله DDR4 همراه می‌کند. علاوه بر آن می‌توان به یک حافظه ۵۱۲ گیگابایتی SSD و ماژول شبکه Killer Wireless-AC نیز اشاره کرد که از سرعت بسیار بالایی برخوردار است.

razer blade 2016(3)

دیگر ویژگی‌های این محصول شامل یک درگاه USB نوع C با کانکشن‌های Thunderbold 3 که سرعت انتقال را تا ۴۰ گیگابایت افزایش می‌دهند، سه درگاه USB 3.0، درگاه DisplayPort، و HDMI 1.4b نیز اتصالات این لپ تاپ خواهند بود. به طور طبیعی این لپ تاپ از یک صفحه کلید کروما نیز استفاده می‌کند که قادر است تا انتخاب ۱۶ میلیون رنگ مختلف را در اختیار کاربر بگذارد.

razer blade 2016(2)

اما ویژگی برتر لپ تاپ جدید ریزر که موهبتی برای گیمر‌ها است، پشتیبانی از کارت‌های گرافیک اکسترنال خواهد بود که تجربه یک بازی فوق العاده زیبا را برای شما به ارمغان می‌آورد. به واسطه این ویژگی شما می‌توانید کارت گرافیک اکسترنال دسکتاپی خود را از طریق درگاه USB 3.0 و یا اترنت دستگاهتان به آن متصل نمایید.

پیش فروش لپ تاپ جدید سری Blade ریزر از روز گذشته آغاز شده است و به نظر می‌رسد که قیمت آن علیرغم امکانات متنوع، نسبت به مدل‌های گذشته کاهش داشته است. مدل قبلی این لپ تاپ دارای قیمت ۲.۳۹۹ دلار بود. حال این عضو جدید خانواده Blade با کاهش قیمت در دو مدل ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱.۹۹۹ دلار و مدل ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۲.۱۹۹ قابل عرضه در ماه آوریل خواهد بود.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید تشکر از سایت بسیار خوبتون
    قرار بود یه مقاله در مورد لپ تاپ های رده بالا و بدون در نظر گرفتن قیمت بنویسید چی شد ؟
    یه سوال دیگ هم داشتم میخواستم ببینم روشی هست تا صفحه نمایش براق لپ تاپی رو مات کنیم؟