پرافیت همستر کامبت مهم تر است یا سکه

پرافیت همستر کامبت مهم تر است یا سکه؛ کدام کارت‌های ماین بهتر هستند؟

کاربران بازی تلگرامی Hamster Kombat بین ارتقای پروفیت و سکه سردرگم شده‌اند. سوال اینجاست که پرافیت همستر کامبت مهم تر است یا سکه؟

بیش از 75 میلیون کاربر درگیر بازی همستر کمبات شده‌اند و این آماری خیره‌کننده برای بازی های تلگرامی اخیر محسوب می‌شود. بازیکنان همستر هر روز سعی می‌کنند با دریافت کامبوهای روزانه و خرید کارت‌های قسمت Mine، سطح خود را ارتقا داده و موجودی سکه‌هایشان را افزایش دهند.

پرافیت همستر کامبت مهم تر است یا سکه؟

اگر جامانده بازی تلگرامی نات کوین هستید، پیشنهاد می‌کنیم بازی همستر کامبت را از دست ندهید؛ چرا که قرار است با برنامه‌های پیش روی خود همه‌مان را شگفت زده کند. اگر با بازی همستر کمبات آشنایی ندارید، توصیه می‌کنیم همین الان از طریق لینک زیر عضو شده و کوین جمع‌آوری کنید زیرا چیزی تا لیست شدن آن در صرافی‌ها باقی نمانده است.

عضویت در همستر کامبت

کاربران همستری از روز اولی که بازی را شروع کرده‌اند، سوال مهمی برایشان ایجاد شده و آن اهمیت پرافیت یا بالانس (موجودی سکه‌ها) است. کانال یوتیوب و تلگرام Hamster نیز بارها راجع به این دو مقوله صحبت کرده، اما هر بار ابهام کار را بیشتر کرده است که از نظر ما عمدی بوده! با این همه پرافیت مهمتر است یا سکه؟ در ادامه همراه ما باشید.

نبرد پرافیت با سکه؛ کدام یک مهمتر است؟

با ورود به بات تلگرامی همستر کمبات، متوجه خواهیم شد که دو مولفه پرافیت و سکه تمام آن چیزی است که نیاز داریم. برای ارتقای سطح خود می‌بایست هر دوی این‌ها را همزمان افزایش دهیم؛ اما سوال اینجاست که سکه‌ها قرار است تبدیل به توکن شوند یا میزان پرافیت ما؟

در یک جمله باید بگوییم که پیش‌برد همزمان و محتاطانه پرافیت و بالانس مهم‌تر از تمرکز روی یکی از آنها است. به اعتقاد اغلب فعالان بازار، در نهایت موجودی سکه‌های شما تبدیل به توکن خواهد شد؛ اما پرافیت هم به همان اندازه مهم است. به احتمال زیاد گیج شده‌اید؛ پس با ما همراه باشید تا از سردرگمی خلاص شوید.

در آخرین ویدیویی که همستر کامبت در یوتیوب خود منتشر کرد، دیدیم که اعلام شد استخراج در همستر مثل استخراج در یک دستگاه ماینینگ بیت کوین است و استخراج بیت کوین‌ها نه به میزان موجودی سکه شما، بلکه به حجم مزرعه که در اینجا پرافیت است بستگی دارد.

از آنچه گفته شد نتیجه می‌گیریم که همستر می‌خواهد کاربران را به سمت و سوی اشتباهی سوق دهد چرا؟ چون استخراج بیت کوین وابستگی به میزان موجودی ما ندارد و این ماینرها با پردازنده‌های قدرتمندشان هستند که فرآیند ماین را انجام می‌دهند. حال سوال این است: پس از استخراج در یک ماینر بیت کوین، چه چیزی برای فروش وجود دارد؟ بیت کوین یا پردازنده؟

با این اوصاف نتیجه‌گیری چنین خواهد بود: پرافیت نقش همان ماینرهای بیت کوین را بر عهده دارد، اما در نهایت آنچه تبدیل به توکن خواهد شد و ارزشمند می‌شود، سکه است.

علاوه بر این گروهی دیگر از تحلیلگران معتقدند که پس از تبدیل سکه‌ها به توکن، پرافیت وارد مرحله تازه‌ای خواهد شد و کاربران می‌توانند بر اساس سطح پرافیتی که دارند، با یکدیگر به رقابت پرداخته و امتیاز کسب کنند. (مثل کاری که نات کوین کرده و همچنان فرآیند استخراج توکن NOT را میسر ساخته)

کامبوی روزانه را از دست ندهید

کدام کارت‌های ماین مهمتر هستند؟

سوال بعدی که احتمالا برای کاربران مطرح شده این است: کدام یک از کارت‌های قسمت ماین اهمیت بیشتری برای ارتقا دادن دارند؟ نمی‌توان پاسخ دقیقی به این سوال داد زیرا تمامی کارت‌ها به ما پرافیت می‌دهند و باعث ارتقای جمع‌آوری سکه خواهند شد.

اول از همه باید خاطرنشان کنیم که برای ارتقای کارت‌ها باید از موجودی سکه‌هایمان خرج کنیم؛ پس باید مراقب انتخاب هایمان باشیم و بی‌خود و بی‌جهت ولخرجی نکنیم. فرض کنید هر سکه همستر مثل پول نقد است و با آن می‌خواهید چیزی بخرید؛ در چنین مواقعی دقت به خرج نمی‌دهید؟

موضوع بعدی این‌که باید کارت‌هایی را ارتقا بدهیم که پرافیت بیشتر را با کوین کمتر به ما می‌دهند. برخی از کارت‌ها در ازای هزار سکه همستر، 700+ پرافیت می‌دهند که می‌ارزد! در ادامه چند کارت را معرفی می‌کنیم که ارزش خرید بیشتری نسبت به بقیه دارند. با ورود به قسمت Mine و سپس بخش Markets می‌توانید کارت‌های زیر را خریداری کرده و ارتقا دهید و پرافیت خوبی بگیرید:

  • Web3 integration
  • Derivatives
  • Margin trading 100
  • Margin trading 75
  • Margin trading 50

همچنین اگر سری به بخش Legal بزنید، می‌بینید که تعدادی از کارت‌ها حاوی نقشه کشورهای آسیایی و آفریقایی هستند که خرید آنها به صرفه و ارزشمند خواهد بود. همچنین بخش Special را به هیچ وجه از دست ندهید و می‌توان گفت تمام کارت‌های این قسمت ارزش خرید بالایی دارند. البته ارتقای این کارت‌ها را با احتیاط انجام دهید.

بیانیه رسمی کانال همستر کامبت

بالاخره بعد از گمانه‌زنی‌های بسیار راجع به برتری پرافیت نسبت به سکه یا بالعکس، بیانیه رسمی کانال همستر منتشر شد. در این اطلاعیه می‌خوانیم که:

مدیران عامل محترم؛ ایردراپ (پاداش دهی) به سود در ساعت و برخی پارامترهای فعالیت دیگر بستگی دارد که بعدا نشان خواهیم داد، نه به تعداد سکه‌ها!

پرافیت مهم تر است یا سکه

با این اوصاف با مسئولیت شخصی خودتان می‌توانید حجم پرافیت را افزایش دهید و از موجودی سکه‌هایتان در راستای ارتقای کارت‌های بخش Mine بهره ببرید.


لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی:

آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات:
بیشتر بخوانید:
بازی تلگرامی کتیزن – Catizen ؛ آموزش و لینک عضویت
پیکسل ورس – PixelVerse؛ بازی پولساز تلگرامی جدید + لینک عضویت
تپ سواپ تلگرام چیست ؛ لینک عضویت و آموزش کامل
همستر کامبت چیست؛ کسب درآمد از طریق بازی ایرداپ تلگرام Hamster Kombat

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*