حل مشکل عضو نشدن در تلگرام بازی های کلیکی

حل مشکل عضو نشدن در کانال تلگرام بازی های کلیکی؛ از همستر و تپ سواپ تا بلوم و یس کوین

یکی از مشکلات کاربران برای پاداش بازی‌های تلگرامی، عضویت در کانال آنهاست. با حل مشکل عضو نشدن در تلگرام بازی های کلیکی همراه شما هستیم.

نات کوین آغازگر راهی بود که امروزه شاهد ادامه آن با بازی‌های محبوبی مثل همستر کامبت، تپ سواپ و یس کوین هستیم. همه این بازی‌های تلگرامی ادعا می‌کنند پتانسیل تبدیل شدن به ارز دیجیتال دارند و به کاربران خود وعده کسب درآمدهای دلاری می‌دهند اما آیا این موضوع حقیقت دارد؟

حل مشکل عضو نشدن در تلگرام بازی های کلیکی

در مطلب پیش رو قصد نداریم بازی‌های کلیکی تلگرام را زیر سوال ببریم و صحت آنها را بررسی کنیم و می‌خواهیم راه حلی برای یکی از مهم‌ترین مشکلات کاربران ارائه دهیم. اگر وارد یکی از همین بازی‌های محبوب مثل تپ سواپ شوید، متوجه خواهید شد که برای دریافت پاداش‌های وسوسه کننده، نیاز است عضو کانال‌های تلگرامی شوید که آن بازی پیشنهاد می‌دهد.

حل مشکل عضو نشدن در تلگرام بازی های کلیکی

متاسفانه پیوستن به کانال‌های کامیونیتی بازی‌ها برای ما ایرانی‌ها به دلایلی نامشخص امکان‌پذیر نیست و باید ساعت‌ها پای گوشی بنشینیم بلکه فرجی شود و بتوانیم پاداش خود را بگیریم. در حال حاضر اغلب بازی‌ها مثل همستر کامبت، یس کوین، کتیزن و بلوم برای پیوستن به کانال تلگرامی‌شان پاداش خوبی می‌دهند؛ اما کاربران کشورمان با مشکل عدم عضویت مواجه هستند.

راه حل عضو شدن در کانال تلگرام بازی‌های فوق، ایجاد ادلیست تلگرام است؛ اما آیا کاربران عادی می‌توانند به تنهایی از پس ساخت ادلیست برآیند؟ متاسفانه برای ساخت Addlist باید قبلا عضو کانال‌های تلگرامی مدنظرتان شده باشید. برای مثال کاربری که هنوز موفق نشده در کانال کامیونیتی همستر کامبت عضو شود، نمی‌تواند ادلیست آن را ایجاد کند.

خبر خوب این‌که نباید نگران دردسرهای پیدا کردن و ایجاد ادلیست باشید؛ چرا که ما در گجت نیوز ادلیست بهترین و معروف ترین بازی‌های کلیکی را ایجاد کرده‌ایم. شما می‌توانید با لمس لینک زیر در تمامی کانال‌ها عضو شوید. فهرست بازی‌هایی که در این ادلیست قرار دارند عبارتند از:

  • همستر کامبت – Hamster Kombat
  • تپ سواپ – TapSwap
  • یس کوین پیکسلی – Yescoin
  • کتیزن – Catizen
  • سی ای ایکس – CEX

ادلیست بازی های تلگرام لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی:

آخرین اخبار و مقالات ایردراپ ها – بازی های تلگرامی
بیشتر بخوانید:
بازی تلگرامی کتیزن – Catizen ؛ آموزش و لینک عضویت
پیکسل ورس – PixelVerse؛ بازی پولساز تلگرامی جدید + لینک عضویت
تپ سواپ تلگرام چیست ؛ لینک عضویت و آموزش کامل
همستر کامبت چیست؛ کسب درآمد از طریق بازی ایرداپ تلگرام Hamster Kombat