مشکل باز نشدن بازی همستر کمبات

علت اختلال و مشکل باز نشدن بازی همستر کمبات تلگرام چیست؟

پس از اعلام کارت‌های کامبو، ربات تلگرامی Hamster Kombat مجددا دچار اختلال شده است. مشکل باز نشدن بازی همستر کمبات چیست و آیا رفع خواهد شد؟

بازی همستر کمبات طی روزهای اخیر محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده و تعداد بازیکنان آن از مرز 100 میلیون نفر گذشته است. به‌نظر می‌رسد پس از اعلام کارت‌های کامبو روزانه و دریافت آنها توسط تعدادی از کاربران، ربات تلگرامی همستر دچار مشکل شده! علت اختلال و باز نشدن بازی تلگرامی فوق چیست؟

مشکل باز نشدن بازی همستر کمبات چیست؟

در آخرین اخبار و مطالب راجع به این بازی تلگرامی خواندیم که همستر کامبت از طریق کد مورس یک میلیون سکه ناقابل پاداش می‌دهد. با این حساب علاوه بر کارت‌های 5 میلیون سکه‌ای کامبو، می‌توانید یک میلیون سکه همستر از کد مورس جایزه بگیرید. در ادامه علت اختلال را توضیح خواهیم داد.

مشکل باز نشدن بازی همستر کمبات

امروز مورخ 17 خرداد ماه 1403 و پس از جذب بیش از 100 میلیون کاربر توسط ربات تلگرامی همستر کامبت، این بازی برای ساعاتی از دسترس بازیکنان خارج شد و نگرانی‌هایی پیرامون آن به وجود آورد. تیم توسعه‌دهنده و پشتیبان همستر در خصوص این قطعی اطلاعیه‌ای منتشر نکردند و به همین خاطر نگرانی‌ها افزایش یافت تا این‌که مشکل رفع شد.

حالا پس از معرفی کارت‌های کامبو 17 خرداد ماه، مشکل فنی عدم اتصال و باز شدن بازی دوباره پیدا شده و نارضایتی کاربران را در پی داشته است. به احتمال زیاد علت اصلی قطعی و اختلال، افزایش تعداد کاربران و هجوم آوردن آنها در ساعاتی خاص به بازی است. به‌نظر می‌رسد علت اصلی اختلال، تعداد زیاد کاربران ایرانی برای دریافت پاداش 5 میلیونی بوده است و این در حالی اتفاق افتاده که مهلت دریافت سه کارت فوق، 24 ساعت است! (مثل زمان اعلام کارت‌های کامبو)

مشکل باز نشدن بازی همستر کمبات

عده‌ای از مخالفان بازی های تلگرامی که معتقدند از چنین سرگرمی‌هایی پول در نمی‌آید، با شنیدن خبر اختلال در ربات تلگرامی، اتهام کلاهبرداری به بازی همستر کمبات زده‌اند؛ ولی می‌دانیم که مشکلات فنی چنین بازی‌هایی و خصوصا همستر به‌خاطر توسعه زیرساخت‌ها بوده و ربطی به پروژه‌های اسکم ندارد. پیشنهاد می‌کنیم صبور باشید تا اطلاعیه رسمی در کانال کامیونیتی منتشر شود و تا آن زمان به جمع‌آوری سکه در صورت امکان ادامه دهید.

 

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات:
بیشتر بخوانید:
بازی تلگرامی کتیزن – Catizen ؛ آموزش و لینک عضویت
پیکسل ورس – PixelVerse؛ بازی پولساز تلگرامی جدید + لینک عضویت
تپ سواپ تلگرام چیست ؛ لینک عضویت و آموزش کامل
همستر کامبت چیست؛ کسب درآمد از طریق بازی ایرداپ تلگرام Hamster Kombat

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*