بازی تلگرامی پیکسل ورس

بازی تلگرامی پیکسل ورس با سرعتی عجیب و خیره کننده در حال رشد است

پس از این‌که بلاکچین تون رسما حمایت خود را از بازی تلگرامی پیکسل ورس – Pixelverse اعلام کرد، شاهد رشد انفجاری این بازی هستیم.

بهترین بازی های تلگرامی طی ماه‌های اخیر زیر چتر حمایتی بلاک چین TON و پاول دورف به موفقیت‌های زیادی دست یافته‌اند که نمونه بارز آنها نات کوین است. حالا پس از لیست شدن توکن نات و از راه رسیدن همستر کمبات، آقای دورف به‌عنوان بنیان گذار تلگرام به پروژه جدید دیگری روی خوش نشان داده که نام آن پیکسل ورس – Pixelverse است.

بازی تلگرامی پیکسل ورس از بلوم سبقت گرفت

بازی تلگرامی پیکسل ورس

پروژه پیکسل ورس با حمایت صفحه رسمی بلاک چین تون به ترند امروز بازی های تلگرامی تبدیل شده و توانسته قله‌های جدیدی را فتح کند. یکی از مهم‌ترین دلایل این پیشرفت سریع، حمایت رسمی و علنی بلاک چین قدرتمند تون و دریافت چک مارک یا تیک طلایی شبکه اجتماعی ایکس است.

بازی‌های زیادی طی یک ماه اخیر به تلگرام آمده‌اند که محبوب‌ترین آنها همستر کامبت است. بلوم، یس کوین، کتیزن و میم فای در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند. حالا بازی جدید پیکسل ورس توانسته یکی از باسابقه‌های این فهرست یعنی بلوم را پشت سر بگذارد و با 12.5 میلیون کاربر به جمع ده بازی ایردراپی برتر تلگرام ملحق شود.

بازی تلگرامی پیکسل ورس

کانال رسمی این بازی در تلگرام ضمن تشکر و قدردانی از بلاکچین TON اعلام کردند که با 12.5 میلیون کاربر از بلوم سبقت گرفته‌اند. به‌نظر می‌رسد مهره جدید دورف آینده درخشانی در انتظارش است. هم‌اکنون 15 گروه 200 هزار نفری در تلگرام برای پیکسل ورس ساخته شده و مجموع این اتفاقات نوید روزهای خوبی برای کاربران این بازی می‌دهند.

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: آخرین اخبار و مقالات ایردراپ ها – بازی های تلگرامی
بیشتر بخوانید:
بازی تلگرامی کتیزن – Catizen ؛ آموزش و لینک عضویت
پیکسل ورس – PixelVerse؛ بازی پولساز تلگرامی جدید + لینک عضویت
تپ سواپ تلگرام چیست ؛ لینک عضویت و آموزش کامل
همستر کامبت چیست؛ کسب درآمد از طریق بازی ایرداپ تلگرام Hamster Kombat

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*