تصاویر جدیدی از گوشی LeEco Le 2 منتشر شد؛ خبری از دکمه‌ی فیزیکی نیست

LeEco یکی از کمپانی‌های محبوب در چین است که در گذشته به نام LeTV نیز شناخته می‌شد. این کمپانی تا کنون ۵ دیوایس به نام‌های Le 1 ،Le 1 Pro ،Le Max ،Le 1s، و همچنین Le Max Pro را معرفی کرده است. همچنین اگر بخاطر داشته باشید اولین گوشی که مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ بود نیز این کمپانی در رویداد CES 2016 رونمایی کرد. حال به تازگی تصاویر گوشی جدیدی به نام LeEco Le 2 منتشر شده که با مشاهده‌ی تصاویر می‌توان فهمید خبری از دکمه‌های فیزیکی نیست. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

حال می‌توان مشاهده کرد که تقریبا Le 2 چه شکل و ظاهری خواهد داشت. از نکاتی که می‌توان مشاهده کرد نبود دکمه‌ی فیزیکی‌ست. همچنین ظاهر گوشی نیز شباهت زیادی به طراحی موبایل‌های گلکسی اس ۶ اج و گلکسی اس ۷ اج دارد. اما به نظر می‌رسد که انحنای بیشتری نسبت به این دو گوشی در Le 2 مشاهده کنیم.

برند LeEco را نیز می‌توان در پشت گوشی مشاهده کرد. هرچند در جلوی گوشی، جایگاه دوربین جلو کمی عجیب به نظر می‌رسد، تقریبا شبیه چیزی‌ست که در وان پلاس ۲ دیده بودیم. اما به نظر می‌رسد که با این جایگاهی که دوربین دارد بتوان راحت‌تر عکس گرفت.

گمان می‌رود که در ساخت بدنه‌ی این گوشی از سرامیک و شیشه استفاده شود و به احتمال زیاد باید شاهد سنسور اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام در LeEco Le 2 باشیم.

از دیگر مشخصات گوشی می‌توان به تراشه‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام اشاره کرد. در Le 2 قرار است از ۴ گیگابایت رم استفاده شود. در انتهای گوشی نیز به احتمال زیاد باید شاهد درگاه USB نوع C باشیم.

در مورد ابعاد و وزن گوشی هنوز اطلاعاتی در اختیار نداریم اما می‌دانیم که Le 2 از صفحه‌ای با رزولوشن QHD بهره برده و مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶.۰ خواهد بود.

منبع: androidheadlines