مراسم تحویل فروش کی ام سی e-Taxi

تحویل تاکسی برقی کی ام سی به رانندگان تاکسیرانی با وام 900 میلیونی ویژه

مراسم تحویل 200 دستگاه تاکسی برقی کی ام سی e-Taxi که با نام KMC E50A هم شناخته می‌شود با حضور شهردار تهران برگزار شد. در ادامه با شرایط خرید و مشخصات فنی تاکسی کی ام سی E50A کرمان موتور همراه شما خواهیم بود.

تاکسی‌های مدرن چینی مانند ام وی ام آریزو 5 برقی، چانگان ایدو برقی سایپا و کی ام سی E50A یا سایپا سینوگلد جدیدترین مهمان خیابان‌های ایران هستند که به زودی قصد دارند تا شب و روز، خیابان‌های تهران را زیر و رو کنند. در آخرین مطلب از سری اخبار خودرو گجت نیوز به سراغ مراسم تحویل اولین سری از تاکسی های برقی کی ام سی کرمان موتور به راننده‌های عزیز تاکسیرانی تهران می‌رویم و با پوشش این رویداد همراه شما هستیم.

تحویل تاکسی برقی کی ام سی به مشتریان

مراسم تحویل فروش تاکسی برقی کی ام سی

شرکت کرمان موتور در آخرین مراسم خود که با حضور شهردار تهران و جمع دیگری از مقامات کشور و لشکری برگزار شد، رسما استارت تحویل اولین سری از کی ام سی E50A را زد. در این مراسم شاهد گردهمایی بیش از هزار دستگاه تاکسی برقی کی ام سی که کلید 200 دستگاه از این خودروها به راننده تاکسی های تهرانی تحویل گردید.

مراسم تحویل فروش تاکسی برقی کی ام سی

در حال حاضر فعلا از خطوطی که تاکسی برقی کی ام سی در آن‌ها فعالیت می‌کنند، خبری در دست نیست اما انتظار می‌رود که در فاز اول، این خودروها در آژانس‌های تاکسیرانی خصوصی، هتل‌ها و … حاضر شوند و به مرور زمان، راه خود را به خطوط تاکسیرانی شهر تهران هم پیدا کنند. البته قبلا و بدون علائم تاکسیرانی هم با این خودرو یعنی کی ام سی J7 برقی به طور کامل آشنا شده بودیم.

قیمت کی ام سی E50A

مراسم تحویل فروش کی ام سی E50A

شرکت کرمان موتور قیمت مصوب تاکسی برقی کی ام سی را معادل 1 میلیارد و 325 میلیون تومان اعلام کرده است که خریداران می‌توانند از تسهیلاتی مانند وام 900 میلیون تومانی کم بهره و پیش پرداخت 400 میلیون تومانی هم استفاده کنند.

مشخصات فنی تاکسی برقی کی ام سی

کی ام سی E50A، تاکسی برقی جدیدی است که توسط شرکت کرمان موتور مونتاژ و به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اضافه شده است. این خودرو با بهره‌گیری از یک موتور الکتریکی 142 کیلوواتی (معادل 190 اسب بخار) و باتری لیتیوم-یون 50.1 کیلووات ساعتی، می‌تواند در عرض 7.6 ثانیه از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برسد و به حداکثر سرعت 142 کیلومتر بر ساعت دست یابد. برد حرکتی این تاکسی برقی با یک بار شارژ کامل باتری، حدود 402 کیلومتر اعلام شده است که البته در شرایط رانندگی واقعی این عدد کمتر خواهد بود.

کی ام سی E50A به امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی متعددی مجهز شده است که از جمله آنها می‌توان به دو کیسه هوای جلو، کروز کنترل، سنسورهای پارک و دوربین عقب، رینگ‌های 17 اینچی آلومینیومی، صفحه نمایش لمسی مدرن، سیستم تهویه اتوماتیک، دسته‌دنده الکتریکی، ترمز دستی الکتریکی، سیستم اتوهلد، آمپر دیجیتال، سنسور نور و باران، سیستم کنترل پایداری الکتریکی و چراغ‌های LED اشاره کرد.

شرکت کرمان موتور برای این تاکسی برقی، گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتری برای خودرو و گارانتی 5 ساله یا 200 هزار کیلومتری برای باتری در نظر گرفته است. زمان لازم برای شارژ کامل باتری از 15 تا 100 درصد نیز حدود 8.5 ساعت پیش‌بینی شده است که به کمک شارژهای فست شارژ تعبیه شده در سراسر شهر تهران، این زمان به کمتر از 1 ساعت کاهش پیدا می‌کند. استفاده از تاکسی‌های برقی مانند تاکسی برقی کی ام سی e-Taxi می‌تواند به کاهش آلودگی هوا و ارتقای کیفیت زندگی در کلانشهر هایی مانند تهران کمک شایانی کند. این طرح گامی مهم در جهت تحقق اهداف زیست‌محیطی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی پاک در کشور محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*