توکن همستر به صرافی کوکوین آمد

توکن همستر به بازار پیش از عرضه صرافی کوکوین آمد؛ بازی جدی شد

طبق آخرین دیتای صرافی معتبر KuCoin، توکن HMSTR به‌زودی در بازار پیش از عرضه آماده معامله می‌شود. آیا واقعا توکن همستر به صرافی کوکوین آمد؟

وقتی خبر لیست شدن نات کوین در بازار پیش از عرضه منتشر شد، کاربران بسیاری گیج و سردرگم مانده بودند و نمی‌دانستند اصلا بازار پیش از عرضه چیست و باید چه کرد. خوشبختانه نات کوین به کاربران آموخت که منظور از Pre-Market چیست و حالا می‌دانیم که قبل از عرضه رسمی یک توکن به بازار، به‌طور غیر رسمی معاملات آن روی یک صرافی باز می‌شود و ادامه ماجرا.

توکن همستر به صرافی کوکوین آمد

خبر خوب برای کاربران سخت‌کوش همستر کامبت، لیست شدن توکن HMSTR در بازار پیش از عرضه صرافی کوکوین است. در جدیدترین اخبار همستر کمبات با نحوه دریافت کد مورس و کارت‌های کامبوی روزانه آشنا شدیم و خبر از راه اندازی توکن همستر روی بلاک چین تون دادیم.

توکن همستر به صرافی کوکوین آمد

حالا طبق دیتای صرافی معتبر کوکوین، توکن همستر از فردا به بازار پیش از عرضه می‌آید تا به‌صورت آزمایشی معاملات آن انجام شود. کاربران می‌توانند به‌محض نشستن این ایردراپ در بازار Pre-Market نسبت به ثبت سفارش به‌صورت محدود اقدام کنند. این گام مثبت می‌تواند منجر به کشف قیمت و آمادگی سایر صرافی‌ها برای لیست کردن همستر کمبات شود. نظر شما در این خصوص چیست؟

شمارش معکوس برای پیش فروش توکن همستر

به نظر می‌رسد شمارش معکوس برای پیش فروش توکن HMSTR از فردا مورخ 23 خرداد ماه 1403 آغاز می‌شود. قرار شده صرافی کوکوین معاملات این توکن را به طور آزمایشی امتحان کند. با این اوصاف از فردا رأس ساعت 13:30 به وقت تهران، همستر آماده معامله می‌شود و کاربران می‌توانند از سراسر جهان نسبت به خرید آن پیش از عرضه عمومی اقدام کنند.

توجه داشته باشید که قیمت توکن همستر همچنان نامشخص است و مطلب فوق توصیه به شرکت در بازار پیش از عرضه نیست! گجت نیوز در قبال تصمیم کاربران هیچ گونه مسئولیتی به عهده نخواهد داشت.

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات:
بیشتر بخوانید:
بازی تلگرامی کتیزن – Catizen ؛ آموزش و لینک عضویت
پیکسل ورس – PixelVerse؛ بازی پولساز تلگرامی جدید + لینک عضویت
تپ سواپ تلگرام چیست ؛ لینک عضویت و آموزش کامل
همستر کامبت چیست؛ کسب درآمد از طریق بازی ایرداپ تلگرام Hamster Kombat

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*