جزئیات مهم پیش فروش توکن همستر

جزئیات مهم پیش فروش توکن همستر در صرافی کوکوین

فردا مورخ 23 خرداد ماه قرار است توکن HMSTR در بازار پیش از عرضه صرافی کوکوین معامله شود. جزئیات مهم پیش فروش توکن همستر را در ادامه بخوانید.

بازی پرشور و هیجان همستر کامبت که این روزها پای کاربران زیادی را به تلگرام باز کرده، قرار است فردا مورخ 23 خرداد 1403 در صرافی کوکوین به طور آزمایشی و محدود معامله شود. در مطلب پیش رو قصد داریم به توضیح جزئیات مهم پیش فروش توکن همستر در بازار Pre-Market بپردازیم.

جزئیات مهم پیش فروش توکن همستر

طی ماه‌های اخیر و به طور دقیق پس از لیست شدن نات کوین در صرافی‌ها، توسعه دهندگان بسیاری به فکر راه اندازی بازی‌های تلگرامی افتادند که نتایج تلاش‌های آنها پروژه‌هایی نظیر همستر کامبت، تپ سواپ، کتیزن و پیکسل ورس است. اگر علاقه‌مند به بهترین بازی‌های درآمد دلاری هستید، با ما همراه باشید تا به طور مختصر سازوکار بازار پیش از عرضه را توضیح دهیم.

بازار پیش از عرضه یا Pre-Market چیست؟

جزئیات مهم پیش فروش توکن همستر

در آخرین اخبار و آموزش‌های همستر کمبات به آغاز معاملات این توکن در بازار پیش فروش کوکوین اشاره کردیم و گفتیم که از فردا مورخ 23 خرداد 1403 قرار است به صورت محدود تعدادی سفارش خرید دریافت شود. حال کاربران می‌توانند پیش از عرضه رسمی، تعدادی سفارش به صورت محدود در صرافی کوکوین ثبت کنند.

بازار پیش از عرضه فرصتی برای آن دسته از کاربران است که می‌خواهند در فرآیند کشف قیمت احتمالی توکن شرکت داشته باشند و شانس خود را در آینده افزایش دهند. همچنین به کمک این روش، تیم توسعه دهنده پروژه می‌توانند نقدینگی خود را تأمین کرده و برای لیست شدن در صرافی‌های بزرگ تر آمادگی پیدا کنند.

متاسفانه زمان دقیق تسویه حساب کاربران مشخص نشده و همچنان تاریخ 11 تیر ماه (احتمالی) پابرجاست. توجه داشته باشید که اگر از کاربران صرافی کوکوین باشید، علاوه بر اخذ درصد مشخص صرافی، 2.5 درصد بر مقدار کل معامله شما اعمال می‌شود. به طور کلی نقدینگی پری مارکت‌ها اندک بوده و ریسک بالایی برای معامله دارند.

نکاتی مهم در رابطه با پیش فروش توکن همستر

جزئیات مهم پیش فروش توکن همستر

اول از همه باید خاطرنشان کنیم که راه اندازی بازار پیش فروش ارتباطی با ارزش گذاری موجودی سکه‌ یا پرافیت شما ندارد و قرار نیست چیزی بفروشیم بلکه بالعکس، قرار است توکن همستر بخریم! (البته در صورت تمایل) همان‌طور که گفتیم، هدف اصلی پروژه همستر، جذب سرمایه و نقدینگی برای ادامه مسیری است که در پیش گرفته.

در این فرآیند به احتمال زیاد شرکت کنندگان در بازار پیش از عرضه، توکن همستر را به قیمت ارزان تری نسبت به روز عرضه رسمی می‌خرند تا در آن روز سود کسب کنند. این پروسه دقیقا مشابه با پیش فروش نات کوین در بازار Getgems است که می‌توانستید تنها با پرداخت 2 میلیون تومان، 10 هزار توکن NOT بخرید.

جزئیات مهم پیش فروش توکن همستر

فردا توکن HMSTR قیمت گذاری خواهد شد اما باید بدانید این کشف قیمت ارتباطی با روز عرضه رسمی در صرافی‌ها ندارد و ارزش اصلی اکانت شما 11 تیر به بعد اعلام می‌شود.

نکته آخر اینکه صرافی کوکوین، کاربران ایرانی را تحریم کرده و امکان احراز هویت در این صرافی و شرکت در پیش فروش توکن همستر وجود ندارد. البته شاید طی روزهای آتی بازار این توکن گسترش یابد و امکان خرید از راه‌های دیگر فراهم شود ولی تا آن موقع باید منتظر اخبار تکمیلی بمانید.

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات:
بیشتر بخوانید:
بازی تلگرامی کتیزن – Catizen ؛ آموزش و لینک عضویت
پیکسل ورس – PixelVerse؛ بازی پولساز تلگرامی جدید + لینک عضویت
تپ سواپ تلگرام چیست ؛ لینک عضویت و آموزش کامل
همستر کامبت چیست؛ کسب درآمد از طریق بازی ایرداپ تلگرام Hamster Kombat

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*