گوشی Le 2 از تراشه‌ی هلیو ایکس ۲۰ استفاده خواهد کرد

همانطور که می‌دانید دیروز مدیاتک در چین کنفرانس خبری خود را برگزار کرد که در آن اعلام شد کمپانی تراشه‌ی هلیو ایکس ۲۰ را از ماه آینده عرضه خواهد کرد. همچنین تراشه‌ی جدیدی به نام هلیو ایکس ۲۵ معرفی شد که یک مدل بالارده‌ی هلیو ایکس ۲۰ بوده و به صورت انحصاری قرار است در فبلت میزو پرو ۶ ( Meizu Pro 6 ) استفاده شود. هرچند، میزو تنها کمپانی نبوده که دیروز اعلام کرد از تراشه‌های مدیاتک استفاده خواهد کرد، بلکه LeEco نیز اعلام کرد که قصد دارد در گوشی Le 2 از تراشه‌ی هلیو ایکس ۲۰ بهره ببرد. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

LeEco Le 2 جانشین گوشی Le 1 بوده و به احتمال زیاد در کنار گوشی‌های Le Pro 2 و Le Max 2 عرضه خواهد شد. با اعلامی که مدیاتک داشته نیز به احتمال زیاد ماه آینده باید شاهد این گوشی‌ها و همچنین موبایل‌هایی که قرار است در آن‌ها از تراشه‌ی هلیو ایکس ۲۰ استفاد گردد باشیم.

هرچند ما یک مدل گوشی Le 2 دیده بودیم که دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ بود و این موضوع شکی را به وجود می‌آورد که آیا باید شاهد دو مدل از این گوشی با پردازنده‌های مختلف باشیم یا مدلی که اسنپدراگون ۸۲۰ در آن به کار رفته را باید به فراموشی سپرد؟ یا به عبارتی دیگر آیا باید شاهد عرضه‌ی این گوشی در مناطق دیگر مانند بازار اروپا نیز باشیم؟

این کمپانی در حال حاضر محصولات خود را در آمریکا نیز به فروش می‌رساند که به نظر باید شاهد عرضه‌ی مدلی که دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ است در بازار آمریکا و احتمالا در اروپا باشیم. از دیگر مشخصاتی که تاکنون در مورد این گوشیم می‌دانیم استفاده از صفحه‌ای با رزولوشن QHD و همچنین ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم است. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی با بدنه‌‌ی فلزی عرضه شود.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*