کی ام سی XT1856

کشنده کی ام سی XT1856 + مشخصات فنی و قیمت

کشنده کی ام سی XT1856 توسط کرمان موتور در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات کشنده KMC XT1856 آشنا خواهیم شد.

کرمان موتور از کشنده کی ام سی XT1856 در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 پرده برداشت. این خودرو که به‌عنوان اولین محصول در حوزه خودروهای کاری و تجاری کرمان موتور محسوب می‌شود، محصولی از شرکت شاکمن چین بوده و شرکت کارمانیا به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های کرمان موتور، وظیفه عرضه آن به بازار را بر عهده خواهد داشت. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات کی ام سی XT1856 آشنا خواهیم شد.

فهرست عناوین

مشخصات فنی کشنده کی ام سی XT1856

کی ام سی XT1856

کشنده کی ام سی XT1856 به یک موتور 12.5 لیتری 6 سیلندر دیزلی ساخت شرکت کامینز مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 560 اسب بخار و گشتاور 2400 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس اتوماتیک ساخت شرکت ZF نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد. هماهنگی مناسب پیشرانه و گیربکس این خودرو نیز باعث کاهش مصرف سوخت می‌شود که همین موضوع باعث برتری آن نسبت به رقبا خواهد شد.

برای این کشنده از سیستم ترمز دیسکی در چرخ‌های جلو و کاسه‌ای در چرخ‌های عقب در نظر گرفته شده است. همچنین سیستم ترمز این کشنده از دو مدار مستقل پنوماتیک ساخت شرکت WABCO بهره می‌برد. ضمن این‌که ظرفیت بار این خودرو نیز 44 تن اعلام شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی KMC XT1856 

کابین کی ام سی XT1856

کشنده کی ام سی XT1856 کرمان متور در بخش طراحی نیز در سطح مناسبی قرار دارد و طراحان برای آن متریال باکیفیتی را در نظر گرفتند. ضمن این‌که کابین این کشنده موفق به دریافت استاندارد تصادفات و واژگونی R29 شده که این تاییدیه به‌خوبی، ایمن بودن آن را نشان می‌دهد.

از امکانات ایمنی و رفاهی کشنده کی ام سی XT1856 می‌توان به شارژر USB، یخچال، بخاری و کولر درجا، تاخوگراف، ورود و خروج بدون کلید، TPMS، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر سیستم مالتی‌مدیا، سنسور باران، فناوری LED چراغ‌ها، گرم‌کن آینه‌های جانبی، سیستم تعلیق بادی صندلی راننده و سرنشین جلو، بالابر هیدرولیکی و الکتریکی کابین، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کنترل پایداری و سیستم ترمز اضطراری اشاره کرد.

طراحی ظاهری و کابین

نمای کناری کی ام سی XT1856

کی ام سی XT1856 طبق زبان طراحی کشنده‌های معروف اروپایی، به‌ویژه MAN طراحی شده است. طراحان با استفاده از یک طراحی پیشرفته و ارتقای سطح آیرودینامیکی باعث شده‌اند تا ضریب ایرودینامیک این خودرو به 0.45 برسد که در مصرف سوخت این محصول، تاثیر زیادی داشته است.

ضمن این‌که طراحان با عایق‌سازی و ایزولاسیون کابین این محصول توانستند آرامش و آسایش بیشتری را برای راننده به ارمغان بیاورند. همچنین کابین این خودرو نیز از داشبوردی با ارگونومی مناسب بهره می‌برد. طراحان با مجموعه نمایشگر پشت فرمان نیز توانستند کابین این خودرو را ارتقا دهند.

قیمت کی ام سی XT1856

نمای عقب کی ام سی XT1856

شرکت کارمانیا و کرمان موتور هنوز خبری درباره قیمت کشنده کی ام سی ایکس تی 1856 اعلام نکرده‌اند. در صورت کسب اطلاعات بیشتر، از طریق وبسایت گجت نیوز اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:
کامیون کشنده بایک X9 بهمن دیزل با امکانات لوکس معرفی شد کامیون کشنده شاکمان X6000 توسط آرین دیزل روانه بازار می‌شود + عکس و مشخصات فنی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*