بایک X9 بهمن دیزل

کامیون کشنده بایک X9 بهمن دیزل با امکانات لوکس معرفی شد

شرکت بهمن دیزل در رویدادی رسمی از کامیون کشنده لوکس بایک X9 که بهترین کشنده سال چین لقب گرفته است رونمایی کرد.

گروه بهمن که امسال در زمینه مونتاژ و واردات خودروهای سواری بسیار فعال ظاهر شد، به‌تازگی در یک رویداد رسمی به سراغ معرفی یکی از بهترین کامیون های کشنده چینی بالای ۵۰۰ اسب بخار رفته است. این کامیون که تحت برند بهمن دیزل و با نام بایک X9 عرضه خواهد شد یکی از لوکس‌ترین و پرقدرت‌ترین کشنده های بازار کشور لقب گرفته و به‌عنوان یک کشنده صفر کیلومتر و معتبر می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید باشد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی این کشنده می‌پردازیم.

بایک X9 بهمن دیزل؛ لوکس ترین کشنده چینی بازار ایران

بایک X9 بهمن دیزل

کامیون مذکور در بخش طراحی بیرونی، شباهت زیادی به اسکانیا و مرسدس بنز آکتروس دارد و به نوعی ویژگی‌های مثبت طراحی این دو غول، در ایکس 9 نیز مشاهده می‌شود. بایک X9 به‌عنوان ارزشمندترین کشنده سال ۲۰۲۴ چین انتخاب شده و با بهره‌گیری از پیشرانه قدرتمند می‌تواند یکی از بهترین کامیون های چینی بازار ایران لقب گیرد. همچنین برند خودروسازی بایک چین در حال حاضر جزو 10 خودروساز برتر جهان محسوب می‌شود.

مشخصات فنی کامیون کشنده BAIC X9

بایک X9 بهمن دیزل

در بخش فنی، بایک X9 از یک پیشرانه قدرتمند ۱۲.۹ لیتری شش سیلندر خطی توربو دیزل کامینز با قدرت ۵۶۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. این پیشرانه با پیشرانه کشنده هانوان P9 یکسان است؛ اما گشتاور آن از کشنده کامل دیزل بیشتر است. قدرت تولیدی از طریق یک جعبه دنده ۱۲ سرعته اتوماتیک ZF همراه با ریتاردر پنج‌ مرحله‌ای به چرخ‌ها منتقل می‌شود. سیستم تعلیق بایک X9 در بخش جلو از مدل فنر تخت پارابولیک و در بخش عقب از نوع بادی چهار بالنه است.

امکانات ویژه بایک ایکس 9 بهمن دیزل

نمای داخل بایک X9 بهمن دیزل

کیفیت و آپشن‌های کشنده بایک X9 نسبت به سایر رقبای چینی بازار در سطح بالاتری قرار دارد. این کشنده لوکس از امکاناتی چون کروز کنترل تطبیقی، رادار هشدار حرکت بین خطوط، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم پایش باد تایرها (TPMS)، ترمز پارک برقی، تعویض دنده از پشت فرمان، استارت دکمه‌ای، چراغ‌های اتوماتیک با قابلیت روشنایی در روز، نمایشگر مالتی‌مدیا ۱۲.۳ اینچی، کولر درجا، یخچال مسافرتی، مایکروویو، شارژر وایرلس، چراغ‌های LED و تأییدیه ADR برای حمل کالای خطرناک بهره می‌برد.

از نظر ایمنی نیز بایک X9 به امکاناتی مثل سامانه ضد قفل، سیستم ضد لغزش، ترمز اضطراری هوشمند و کنترل پایداری الکترونیکی مجهز شده است. لازم به ذکر است شرکت بهمن دیزل، قیمت این کشنده را ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان اعلام کرده است.

کاتالوگ محصول

کاتالوگ بایک X9 بهمن دیزل

گفتنی است پیش از این نیز شرکت خودروسازی بایک، چند مدل از خودروهای خود را با همکاری دیار خودرو به بازار ایران آورده است. از جمله این خودروها می‌توان به بایک BJ40 و بایک BJ80 اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
کشنده قدرتمند ایویکو S-WAY 570؛ محصول جدید سروش دیزل در ایران کنورث سوپرتراک ۲ معرفی شد؛ نسل جدید کامیون ها که انگار از فضا آمده است کامیون کشنده دماغ دار ولوو VNL 2024 با طراحی و امکانات جدید معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*