مارس C300 پرو

مارس C300 پرو در نمایشگاه خودرو شیراز معرفی شد + مشخصات فنی و قیمت

آرشام موتور به‌عنوان یکی از جدیدترین شرکت‌های واردکننده خودرو، در نمایشگاه خودرو شیراز از کراس اوور وارداتی خود به نام مارس C300 پرو رونمایی کرده است.

اگر اخبار خودرو را دنبال می‌کنید، حتما می‌دانید که نمایشگاه خودرو شیراز به‌تازگی رسما آغاز به کار کرد. در نخستین روز این رویداد، شرکت آرشام موتور از نسخه پرآپشن‌تر مارس سی 300 با نام مارس C300 پرو رونمایی کرده است و قصد دارد به‌زودی این کراس اوور را روانه بازار داخلی کند.

آرشام موتور یکی از جدیدترین شرکت‌های واردکننده است که قصد دارد محصولات وارداتی خود را با برند مارس، ری‌برند و روانه بازار داخلی کند. همچنین این شرکت در نظر دارد تا در آینده، این خودروهای وارداتی را در داخل کشور مونتاژ کند. در معرفی مارس C300 پرو با گجت نیوز همراه باشید.

فهرست عناوین

مشخصات فنی مارس C300 پرو

مارس C300 پرو

مارس C300 پرو از نظر فنی تفاوتی با نسخه معمولی ندارد و از یک پیشرانه توربوشارژ 1.5 لیتری با فناوری پاشش مستقیم سوخت بهره می‌برد که قدرت 190 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را تولید می‌کند. قدرت موتور توسط یک جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه از نوع تر به محور جلو می‌رسد و سیستم تعلیق نیز در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع دو جناغی است.

طراحی ظاهری و ابعاد

مارس C300 پرو

مارس سی 300 پرو همان دانگ فنگ آئولوس AX7 است که توسط این زیرمجموعه دانگ فنگ در سال 2018 رونمایی شد. اگرچه AX7 از سال 2018 تا امروز دو فیس‌لیفت را تجربه کرده، اما هرگز از نظر ظاهری دچار تحول شگرفی نشده و در نتیجه، طراحی آن یادآور همان طراحی از مد افتاده و نه‌چندان مدرن نسل‌های قبلی خودروهای چینی است.

در طراحی ظاهری AX7 به‌طور کلی، المان‌های طراحی خودروهای دانگ فنگ دیده می‌شود و خط طراحی خودرو شبیه آن چیزی است که پیش از این در دانگ فنگ شاین مکس دیده بودیم.

در جلو شاهد یک جلوپنجره کرومی بزرگ و چراغ‌های کشیده و در عقب شاهد چراغ‌های به‌هم‌پیوسته با لاین نوری هستیم که امروزه در بسیاری از شاسی بلندهای چینی دیده می‌شوند. گفتنی است در بخش عقب خودرو، وجود دیفیوزر پلاستیکی در پایین سپر، کمی به جذابیت ظاهری افزوده است.

مارس C300 پرو

از نظر ابعاد هم این خودرو تفاوتی با نسخه عادی ندارد و همان طول 4660، عرض 1880، ارتفاع 1690 و فاصله محوری 2715 میلی‌متری را دارد.

طراحی داخلی و کابین

در کابین مارس سی 300 پرو هم خبری از طراحی مدرن انقلابی نیست. در ابتدا یک داشبورد با طراحی نه‌چندان متعارف که در مرکز آن یک نمایشگر لمسی 12.3 اینچی قرار گرفته بیش از هر چیز جلب توجه می‌کند. دریچه‌های هوا نیز به سبک طراحی نسل‌های پیشین خودروهای چینی با حالتی کشیده در بالای داشبورد قرار گرفته‌اند.

مارس C300 پرو

کابین با توجه به ابعادی که گفته شد چندان بزرگ و جادار نیست؛ اما برای استفاده‌های معمول و روزمره مناسب به‌نظر می‌رسد. از دیگر خصیصه‌های کابین خودرو هم باید به فرمان دی‌کات، تریم داخلی چرم دو رنگ و تریم داخلی طرح کربن اشاره کرد.

امکانات رفاهی و آپشن‌های ایمنی

مهم‌ترین تفاوت‌های مارس C300 پرو با نسخه عادی آن مربوط به بخش امکانات است. هر دو خودرو به‌طور مشترک از سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، اتوهلد، نورپردازی داخلی، دسته دنده الکترونیکی، نمایشگر 12.3 اینچی، کلاستر دیجیتال، فناوری LED چراغ‌ها، سنسور نور، روف رک، دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین، دو کیسه هوای جانبی، کروز کنترل هوشمند، سنسور TPMS، سانروف پانورامیک، قابلیت ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، صندلی برقی راننده و سرنشین، سیستم تهویه اتوماتیک و دوربین دنده عقب بهره‌مند هستند.

مارس C300 پرو

نسخه پرو اما پرامکانات‌تر است و رینگ‌های آن 19 اینچی است؛ در حالی که رینگ‌های نسخه معمولی 18 اینچی هستند. در مارس C300 پرو علاوه بر امکانات نسخه عادی، مواردی چون ایربگ‌های پرده‌ای، شارژر بی‌سیم، سنسور نقطه کور، سیستم هشدار برخورد از جلو، آینه‌های تاشو برقی، سیستم تصفیه هوای CN95 و دوربین 360 درجه نیز وجود دارد.

قیمت مارس C300 پرو

در حال حاضر قیمت مارس C300 پرو مشخص نیست، اما احتمالا با انتشار برنامه عرضه این خودرو به بازار توسط آرشام موتور، قیمت آن مشخص خواهد شد.

مطالب بیشتر در گجت نیوز:
کامیون کشنده بایک X9 بهمن دیزل با امکانات لوکس معرفی شد متقاضیان خرید خودروهای وارداتی بخوانند؛ فروش این هفته آغاز می‌شود اکستریم دو محصول VX و TXL را در نمایشگاه خودرو شیراز به نمایش می‌گذارد فونیکس NEV و فونیکس با برترین محصولات خود در نمایشگاه شیراز حضور پیدا می‌کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*