دوربین مدار بسته C500 شیائومی

دوربین مدار بسته C500 شیائومی با هوش مصنوعی از خانه شما محافظت می‌کند

دوربین مدار بسته C500 شیائومی با تلفیقی از دو لنز قدرتمند دارای چرخش ۳۶۰ درجه‌ای و قابلیت‌های هوش مصنوعی می‌تواند از خانه شما محافظت کند.

شیائومی دوربین امنیتی جدیدی به نام Xiaomi Smart Camera C500 Dual-Camera Edition معرفی کرده است. این دوربین با دو لنز و کیفیت تصویر بهتر، برای نظارت کامل بر خانه طراحی شده است. دوربین مدار بسته C500 شیائومی دارای دو لنز مجزا است و همین یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت آن محسوب می‌شود.

لنز دوگانه و چرخش ۳۶۰ درجه‌ای دوربین مدار بسته C500 شیائومی

دوربین‌های دستگاه امنیتی شیائومی شامل یک لنز ثابت ۴ مگاپیکسلی واید با زاویه دید ۱۱۰ درجه و یک لنز PTZ (چرخش، شیب و زوم) ۴ مگاپیکسلی با زاویه دید ۵۸ درجه می‌شود. دوربین شیائومی به شما امکان پوشش گسترده‌تر و زوم برای بررسی دقیق مناطق خاص را می‌دهد. لنز PTZ می‌تواند ۳۶۰ درجه به صورت افقی و ۹۳ درجه به صورت عمودی بچرخد تا نقاط کور کمتر شود.

برای عملکرد بهتر در محیط‌های تاریک نیز دوربین از یک حسگر تصویر با حساسیت بالا و ۱۶ چراغ مادون قرمز ۹۴۰ نانومتری استفاده می‌کند.

دوربین مدار بسته C500 شیائومی

شیائومی همچنین تأکید ویژه‌ای روی قابلیت‌های هوش مصنوعی C500 دارد. این دوربین می‌تواند انسان‌ها، حیوانات خانگی و حتی نوزادان گریه‌کن را تشخیص دهد. علاوه بر این‌ها، دارای ویژگی «حصار مجازی» است که با عبور حرکت از یک مرز مشخص، هشدار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

پیشرفته‌ترین دوربین مداربسته شیائومی با انبوهی از قابلیت‌های جذاب معرفی شد

دوربین C500 به‌طور هوشمندانه می‌تواند با هر دو لنز همکاری کند. با نگه داشتن طولانی مدت یک منطقه خاص در نمای لنز ثابت، لنز PTZ به‌طور خودکار چرخیده و زوم می‌کند تا نمای نزدیک‌تری ارائه دهد.

مشاهده همزمان از هر دو لنز

کاربران می‌توانند از اپلیکیشن Mijia برای مشاهده جزئیات مهم استفاده کنند. همچنین امکان مشاهده همزمان از هر دو لنز وجود دارد و هر لنز می‌تواند به‌طور مستقل به حالت خواب برود. برای امنیت بیشتر، C500 دارای چیپ امنیتی Mijia است که از دسترسی غیرمجاز و نشت داده‌ها جلوگیری می‌کند. دوربین دارای یک بلندگوی بزرگ برای ارتباط صوتی دو طرفه شفاف است.

دوربین C500 دارای چیپ Wi-Fi 6 برای تقویت سیگنال است و از پلتفرم خانه هوشمند شیائومی پشتیبانی می‌کند که امکان یکپارچه‌سازی با سایر دستگاه‌های شیائومی را فراهم می‌کند.

دوربین امنیتی شیائومی C500 Dual-Camera Edition با قیمت ۳۴۹ یوان (حدود ۵۲ دلار آمریکا) راهی بازار چین می‌شود. مشخص نیست قیمت این محصول برای دیگر بازارهای جهانی از جمله ایران چقدر خواهد بود.