لایت فون 3

لایت فون 3؛ یک گوشی جذاب و متفاوت با یک نمایشگر سیاه و سفید و به‌شدت خواستنی + ویدیو

لایت فون 3 – Light Phone III یک گوشی مدرن است که با طراحی مینمیال، صفحه نمایش سیاه و سفید و مشخصات فنی درخور توجه طرفداران خاص خود را خواهد داشت.

در شرایطی که اپل و دیگر گوشی‌سازان بزرگ دنیا دنبال گنجاندن پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها و امکانات در بهترین گوشی های پرچمدار خود هستند، برخی کمپانی‌ها مسیر دیگری را پیش گرفته‌اند! Light یکی از این شرکت‌هاست که به‌تازگی با رونمایی از گوشی جدید لایت فون 3 یک محصول مینیمال، کاربردی و جذاب را روانه بازار خواهد کرد.

لایت فون 3، جذاب‌ترین تلفیق گوشی‌های هوشمند و غیرهوشمند!

لایت فون 3 صفحه نمایش E-Ink نسل‌های پیشین خود، لایت فون 2 را با پانلی اولد و سیاه سفید جایگزین کرده است. در عین حال، این گوشی همچنان اجازه دسترسی به شبکه‌های مجازی، اینترنت و یا حتی ایمیل را نیز به کاربرانش نداده و تنها کاربری‌های پایه یک گوشی موبایل را ارائه می‌کند!

گوشی Light Phone 3

البته در کنار قابلیت برقراری تماس و ارسال پیام، Light Phone III همچنین از یک دوربین نیز بهره برده و تراشه ان اف سی را نیز برای پرداخت‌های دیجیتالی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، قابلیت مسیریابی، یک موزیک پلی ساده، امکان ضبط یادداشت‌های متنی و صوتی، تقویم، تایمر و آلارم نیز از دیگر ویژگی‌های لایت فون 3 به شمار می‌روند.

اندازه لایت فون 3 در مقایسه با نسل‌های پیشین اندکی بزرگ‌تر شده و ظاهر آن بسیار بامزه و دوست‌داشتنی‌تر از قبل است. در قسمت بالا و کنار این گوشی یک آنالوگ مکانیکی چرخان قرار گرفته که برای اسکرول در منوها و محیط کاربری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

از سوی دیگر عرض Light Phone III بسیار نزدیک به آیفون‌های جدید است؛ هرچند که طول آن به‌مراتب کوتاه‌تر خواهد بود. این مساله البته تعمدی بوده و آن‌طور که سازندگانش عنوان می‌کنند با هدف راحتی بیشتر کاربر حین ارسال پیام یا کار کردن با گوشی انجام شده است.

کمپانی Light برای این گوشی حق اشتراک دسترسی خصوصی با اطلاعات مکان‌یابی و مسیریابی را پرداخت کرده؛ بنابراین گوگل هرگز قادر به ردیابی اطلاعات موقعیتی شما نخواهد بود. از طرف دیگر دوربین این گوشی نیز ظاهرا تنها با هدف ثبت عکس‌های ساده و دم دستی طراحی شده و هرگز قادر به رقابت با نمونه‌های به کار رفته در دوربین‌های گوشی‌های هوشمند مدرن نیست.

از دیگر مشخصات فنی لایت فون 3 نیز می‌توان به 6 گیگ رم اشاره کرد که در مقایسه با یک گیگ رم در نسل گذشته فوق‌العاده به شمار می‌رود. Light Phone 3 همچنین به 128 گیگ حافظه و تراشه اسنپدراگون نیز مجهز است. بعلاوه، حسگر اثر انگشت این گوشی با کلید پاور ادغام شده و اسپیکر آن در قسمت پایین قرار دارد. همچنین باتری این گوشی نیز ظرفیتی بسیار بیشتر از نسل‌های قبل داشته و از آن مهم‌تر، توسط کاربر قابل تعویض خواهد بود!

لایت فون 3

البته خبر بد این است که برای خرید لایت فون 3 باید 800 دلار بپردازید! این مبلغ بیش از دو برابر گران تر از قیمت نسل پیشین این گوشی (300 دلار) به شمار رفته و هم‌تراز با برخی محصولات میانرده یا حتی پرچمدار برجسته بازار است! زمان مشخص خواهد کرد که آیا کاربران علیرغم این قیمت بالا از لایت فون 3 استقبال خواهند کرد یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*