تصویر منتسب به آیفون ۷ درواقع میزو پرو ۶ بود

دیروز تصویری منتشر شده بود که بخاطر شباهت بیش از حد به طراحی‌های به کار رفته در گوشی‌های آیفون، باعث شد تا آن را با آیفون ۷ ( iPhone 7 ) اشتباه بگیرند. هرچند، امروز آقای لی نان، یکی از مدیران کمپانی میزو رسما اعلام کردند که تصویر منتشر شده متعلق به آیفون ۷ نبوده و در حقیقت تصویری از گوشی میزو پرو ۶ ( Meizu Pro 6 ) است. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

همانطور که می‌دانید فبلت جدید میزو هنوز رونمایی نشده است، اما لی نان عکسی از عقب گوشی منتشر کرده که می‌توان لوگوی میزو را نیز در عقب فبلت مشاهده کرد. هرچند نمی‌توان در حال حاضر نظر داد زیرا هنوز عکسی از گوشی منتشر نشده که ظاهر کامل آن را بتوان متوجه شد.

تصویری که شایعه شده بود متعلق به آیفون ۷ است در حقیقت میزو پرو ۶ بوده ۱

نکته‌ای که باعث شده تا این گوشی را با یک آیفون اشتباه بگیریم طراحی آنتن آن است که شباهت زیادی به طراحی آنتن آیفون ۷ دارد. در تصویر دیگری که منتشر شد و به وضوح می‌توان لوگوی اپل را در پشت گوشی مشاهده کرد، شباهت بیش از حدی میان طراحی آنتن این گوشی با میزو پرو ۶ وجود دارد. همچنین در تصویری که متعلق به آیفون ۷ پلاس و ترکیب دوربین دوگانه‌ی آن است نیز می‌توان این شباهت طراحی آنتن گوشی‌ها را مشاهده کرد.

تصویری که شایعه شده بود متعلق به آیفون ۷ است در حقیقت میزو پرو ۶ بوده ۲

تقریبا یک حالتی به وجود آمده که چه کسی از دیگری کپی کرده است. هرچند به نظر می‌رسد که این موضوع گویا میزو را به لرزه انداخته است. نظر شما در مورد این خبر چیست؟

منبع: gsmarena