خرید سرفیس

5 دلیل برای خرید سرفیس

در طی چند سال اخیر که محصولات سرفیس مایکروسافت روانه بازار شده‌اند، بسیاری از کاربران تمایل زیادی نسبت به استفاده از آنها نشان داده‌اند و به همین دلیل میزان تولید این محصولات به‌صورت مستمر در حال افزایش است. سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که چرا با وجود گران بودن محصولات سرفیس، تمایل برای خرید آنها افزایش پیدا کرده است. برای این‌که بتوانیم پاسخ مناسبی آماده کنیم، قصد داریم از نقطه نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصولات را مورد ارزیابی قرار دهیم.

چرا مایکروسافت سرفیس محبوب است؟

از آنجایی که خرید سرفیس نشان دهنده موارد متعددی مانند لاکچری بودن است، افراد بسیاری در طی چند سال اخیر به منظور اینکه کلاس کاری خود را تا حد زیادی بالا ببرند، نسبت به خرید این محصولات علاقه نشان داده‌اند. علاوه بر مفهوم لاکچری، سرفیس به عنوان سمبل کارهای اداری و پرستیژ مدیریت می شود که امروزه در بسیاری از سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر ظاهر جذابی که سرفیس دارد، سیستم‌های سخت‌افزاری به کار رفته در آن نیز پاسخگوی تمامی نیازها بوده و شما می‌توانید از آن در هر شرایطی استفاده کنید. دقیقاً در راستای همین موضوع است که افراد، خرید سرفیس را به محصولات دیگر ترجیح می‌دهند؛ حالا با هم به 5 دلیل اصلی نگاهی می‌اندازیم.

سخت افزار قوی و نگهداری شارژ بالا

ماهیت اصلی خرید سرفیس قابلیت استفاده از آن در شرایط خاص می‌باشد که به شما کمک می‌کند تمامی فعالیت‌های اداری خود را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهید. به همین دلیل است که مایکروسافت شرایطی را در نظر گرفته که بتوانید از بهترین سخت‌افزار همراه با قوی‌ترین باتری به صورت همزمان استفاده کنید. یکی از اصلی‌ترین دلایلی هم که سرفیس تا به امروز توانسته عملکرد خوبی داشته باشد، سخت‌افزار قوی و عملکرد بی‌نظیر باتری آن است.

ساختار شیک و جذاب در کنار سبک بودن سرفیس ها

در کنار سخت‌افزار فوق العاده، ظاهر بی‌نظیری که سرفیس در اختیار دارد، یکی از عوامل لاکچری بودن این محصول است که سبب شده میزان فروش آن نسبت به محصولات دیگر در بازار به شدت افزایش یابد. استفاده از قالب‌های آلومینیومی همراه با به کارگیری قلم فوق العاده لاکچری، سبب شده تمایل برای خرید سرفیس در میان تمامی کاربران به صورت مستمر افزایش یابد.

ویژگی دو در یک بودن مایکروسافت سرفیس

ایده اصلی ساخت سرفیس، ارائه محصولی است که به مخاطبین قابلیت استفاده از تبلت و لپ‌تاپ را در یک محصول ارائه دهد. همین قابلیت دو در یک سرفیس بوده که سال‌ها به عنوان ویژگی اصلی برای بالا بردن حجم فروش استفاده شده است. اگر شما نیز از دوستداران تبلت هستید، ولی نبود کیبورد شما را اذیت می‌کند سرفیس گزینه فوق‌العاده‌ای می‌تواند به حساب آید.

وزن پایین سرفیس و قابل حمل بودن آن

برای بسیاری از افراد، وزن پایین سرفیس یکی از مؤلفه‌های جذاب به حساب می‌آید که سبب می‌شود در هر شرایطی بتوانند از آن استفاده کنند. فارغ از اینکه سوار هواپیما هستید و یا در یک پارک، فرزندان خود را برای بازی برده‌اید، سرفیس می‌تواند سیستمی باشد که کمک می‌کند تمام کارهای اداری خود را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهید.

سازگاری بالای سخت افزار و نرم افزارهای سرفیس

سرفیس و ویندوز دو محصول بی‌نظیر شرکت مایکروسافت هستند که سازگاری بسیار شدیدی با یکدیگر دارند. با خرید سرفیس، می‌توانید از امکانات متنوعی مانند استفاده بهینه از سیستم‌های ابری و نرم‌افزارهای اختصاصی مایکروسافت بهره‌مند شوید. به عنوان مثال با هر خرید سرفیس، یک ترابایت فضای رایگان ابری مایکروسافت در اختیار دارید که می‌توانید از آن برای انتقال داده‌های خود استفاده کنید. همین مسئله برای بسیاری از کاربران ویندوز عامل کلیدی به حساب می‌آید و محبوبیت سرفیس را در میان افراد به شدت افزایش داده است.

از کجا مایکروسافت سرفیس بخریم؟

اگر شما نیز به‌دنبال خرید سرفیس مناسب در انواع پرو، استدیو و لپتاپ هستید پیشنهاد می‌کنیم با مجموعه سرفیس ایرانیان که یکی از قدیمی‌ترین وارد کنندگان محصولات مایکروسافت در ایران به حساب می‌آیند مشاوره بگیرید. این شرکت یکی از اولین مجوعه‌های وارد کننده و فروشنده محصولات مایکروسافت بوده و می‌تواند بهترین قیمت‌ها را  به شما عرضه کند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*