انقلاب بزرگ انتقال فایل بین ویندوز و اندروید

تحولی بزرگ در انتقال فایل بین ویندوز و اندروید در راه است

به‌زودی تحول بزرگی در انتقال فایل بین ویندوز و اندروید رخ خواهد داد و شما می‌توانید مثل یک هارد اکسترنال ساده گوشی خود را به کامپیوتر متصل و از فایل‌ها استفاده کنید.

مژده به کاربران اندروید و ویندوز. برنامه Phone Link مایکروسافت که به عنوان یک پل ارتباطی بین این دو سیستم عامل عمل می‌کند، قرار است به‌زودی از قابلیت جدیدی رونمایی کند و انقلابی را در نحوه انتقال فایل بین ویندوز و اندروید به‌وجود بیاورد. درحالی که چندی پیش شاهد معرفی برنامه Nearby Share اندروید به ویندوز برای انتقال فایل بی‌سیم بودیم، حالا توسعه‌دهندگان می‌خواهند اتصال کابلی را دستخوش تغییرات بزرگی کنند.

یکپارچه‌سازی شگفت‌انگیز ویندوز و اندروید

آن‌طور که شواهد اولیه نشان می‌دهد، برنامه Phone Link در ویندوز ۱۱ به‌زودی به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌طور مستقیم از طریق File Explorer ویندوز به فایل‌های موجود روی گوشی اندرویدی خود دسترسی داشته باشند. این بدان معناست که گوشی شم مثل یک حافظه اکسترنال عمل خواهد کرد و می‌توانید به سادگی و با استفاده از یک ابزار آشنا مانند فایل اکسپلورر ویندوز، به هر نوع فایلی (اعم از اسناد، تصاویر، ویدیو و …) در آن دسترسی داشته باشید و آن‌ها را مدیریت کنید.

انتقال فایل بین ویندوز و اندروید با File Explorer

انتقال فایل بین ویندوز و اندروید با File Explorer

این قابلیت نوآورانه، گام بلندی در جهت یکپارچه‌سازی بیشتر تجربه کاربری بین اندروید و ویندوز محسوب می‌شود. دیگر نیازی به روش‌های پیچیده و دست‌وپاگیر مانند ارسال ایمیل یا استفاده از سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری برای انتقال فایل بین دو دستگاه خود نخواهید داشت. فایل اکسپلورر به‌عنوان ابزاری محبوب و کارآمد در میان کاربران ویندوز، این فرآیند را به ساده‌ترین شکل ممکن تبدیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

قابلیت انقلابی واتساپ معرفی شد؛ انتقال فایل بدون نیاز به اینترنت

قابلیت دسترسی به فایل‌های اندرویدی در File Explorer تنها به این مورد محدود نمی‌شود. برنامه Phone Link پیش از این نیز از ویژگی‌هایی مانند نمایشگر گوشی هوشمند و استریم برنامه بهره می‌برد که نقش این برنامه را در ایجاد ارتباطی روان بین دو سیستم عامل غالب، بیش از پیش پررنگ می‌کند.

لازم به ذکر است که Phone Link در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه این قابلیت قرار دارد و هنوز هیچ‌گونه تأیید رسمی از سوی مایکروسافت در مورد زمان عرضه یا جزئیات دقیق آن منتشر نشده است. اما بی‌شک مزایای بالقوه آن انکارناپذیر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*