پیکاپ عجیب و غریب ایلان ماسک ماشین پلیس شد

پیکاپ عجیب و غریب ایلان ماسک ماشین پلیس شد؛ تسلا سایبرتراک در ناوگان پلیس

در شرایطی که عموم تیونرها به آماده‌سازی محصولاتی برای رقابت پایکس پیک مشغولند، تیونر محصولات تسلا، پیکاپ سایبرتراک ایلان ماسک را به ماشین پلیس بدل کرده است.

این روزها که عموم تیونرها در حال آماده کردن محصولاتی برای رقابت تپه‌نوردی معروف پایکس پیک هستند، تیونر محصولات تسلا یعنی شرکت آنپلاگد پرفورمنس، محصولی برای استفاده نهادهای نظامی آماده کرده است. در همین خصوص و بنا بر جدیدترین اخبار خودرو، آنپلاگد پرفورمنس، پیکاپ جنجالی تسلا (یکی از شرکت های ایلان ماسک) را به ماشین پلیس بدل کرده است.

تبدیل پیکاپ سایبرتراک ایلان ماسک به ماشین پلیس

شاید ایده تبدیل سایبرتراک به ماشین پلیس چندان جالب نباشد؛ اما در هر حال آنپلاگد پرفورمنس تلاش کرده یک خودرو برقی جذاب و قدرتمند را برای نیروهای نظامی آماده کند.

تسلا سایبرتراک پلیس

این شرکت فعال در حوزه تیونینگ، در حال حاضر اطلاعات خاصی از محصول جدیدش منتشر نکرده؛ اما اعلام کرده که ماشین پلیس سایبرتراک برای استفاده توسط واحدهای گشتی پلیس، واحدهای جستجو، واحد نجات و حتی ارتش، مناسب است. همچنین تجهیز این خودرو به امکاناتی مانند چراغ‌های هشدار دو رنگ، سیستم آدرس پلیس، رادیو و سیستم‌های کامپیوتری جدید، ترمزهای ارتقا یافته، چرخ‌های UP.FIT آهنگری‌شده و اتصال اینترنت ماهواره‌ای مشخص شده است.

سایبرتراک پلیس

بنابر اعلام آنپلاگد پرفورمنس، خریداران این نسخه سایبرتراک حتی می‌توانند از آپشنی برای تعبیه محفظه نگهداری سگ نیز استفاده کنند. تیونر آمریکایی همچنین محصول خود را با آپشن‌هایی مانند پارتیشن‌بندی کابین جهت جابه‌جایی زندانیان یا فضای بار سفارشی برای ابزارآلات مخصوص نهادهای نظامی مانند اسلحه ارائه می‌کند.

نسخه پلیسی سایبرتراک

از دیگر آپشن‌هایی که با پرداخت هزینه بیشتر در دسترس خریداران قرار می‌گیرد باید به یک کیت 10 هزار دلاری مخصوص اشاره کرد که ضمن افزایش دو اینچی فاصله سایبرتراک از زمین، یک گیره بکسل و سپر عقب جدید برای حمل تریلر باری به ارزش 4 هزار دلار، سپر جلوی جدید و هماهنگ با سپر عقب به ارزش 3 هزار دلار و برخی لوازم مناسب جهت افزایش قابلیت‌های آفرودی خودرو را شامل می‌شود.

آنپلاگد پرفورمنس همچنین اعلام کرده که آموزش‌هایی برای استفاده از محصول جدید خود و سیستم‌های آن ارائه می‌کند. البته که تحویل اولین نسخه‌های ماشین پلیس سایبرتراک به نیروهای پلیس آمریکا تا پایان سال 2024 میلادی به طول خواهد انجامید.

در پایان باید گفت اگرچه هنوز استفاده از خودروهای برقی توسط نیروهای نظامی، آن‌طور که انتظار می‌رفت جا نیفتاده است، ولی همین حالا در برخی از شهرها و ایالت‌های آمریکا از تسلا مدل 3 و تسلا مدل Y آنپلاگد در نیروی پلیس استفاده می‌شود؛ پس استفاده از سایبرتراک به‌عنوان ماشین پلیس نیز چندان دور از ذهن نیست.

همچنین بخوانید:
مدیرعامل تویوتا چپ کرد + ویدیو مرسدس بنز برای ماشین جدید خود دست به دامن یک شرکت نوپای چینی می‌شود بی ام و سری ۱ نسل جدید معرفی شد؛ کپی واضح از هاچ بک کیا؟ غول آفرودی BYD با طراحی متفاوت از خودروهای معمول در راه است + عکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*