بسته اینترنت رایگان انتخابات

بسته اینترنت رایگان 20 گیگابایتی ایرانسل ویژه انتخابات ارائه می‌شود

ایرانسل به تمامی مشترکان خود برای ایام انتخابات ریاست جمهوری، یک بسته اینترنت رایگان 20 گیگابایتی با قابلیت استفاده در پیام رسان های داخلی ارائه می‌دهد.

با اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اپراتورهای تلفن همراه همزمان با آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، به تمامی مشترکان خود یک بسته اینترنت رایگان 20 گیگابایتی را برای استفاده در سکوهای منتخب داخلی هدیه می‌دهند. شرکت ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، پس از ابلاغ این خبر از سوی وزارت ارتباطات، اعلام کرد این بسته بیست گیگابایتی را برای استفاده تمام مشترکان خود در دسترس قرار داده است.

کاربران می‌توانند همزمان با روزهای تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 1403، از این بسته 20 گیگابایتی رایگان در سکوهای منتخب داخلی که توسط وزارت ارتباطات اعلام شده، استفاده کنند. این سکوها شامل اپلیکیشن‌های لنز، ایتا، روبیکا، تلوبیون، ویراستی، سروش، گپ، آی گپ و بله خواهند بود. همچنین این بسته هدیه به مدت یک ماه پس از فعال‌سازی، اعتبار خواهد داشت.

نحوه فعالسازی بسته اینترنت رایگان انتخابات

مشترکان ایرانسل برای فعال‌سازی این بسته هدیه بیست گیگابایتی باید کد دستوری ستاره 5 ستاره 1 مربع را شماره‌گیری کنند و از حجم اینترنت خود در اپلیکیشن‌های یاد شده، استفاده کنند. هر مشترک فقط یک بار و بعد از دریافت پیامک تایید فعال‌سازی می‌تواند از این بسته استفاده کند.

بعد از فعالسازی بسته، اگر مشترک از اپلیکیشن‌های ذکر شده استفاده کند، حجم اینترنت وی از بسته ویژه انتخابات مصرف می‌شود؛ اما اگر از سایر پلتفرم‌ها و وبسایت‌ها استفاده کنید، از حجم بسته قبلی شما مصرف خواهد شد. همچنین می‌توانید در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، جزئیات مربوط به مقدار باقی مانده از حجم این بسته را مشاهده کنید.

همچنین بخوانید:
فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه بسته مکالمه رایگان و ارزان ایرانسل {تنها روش واقعی} راهنمای فعال سازی و حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*