فصل دوم سریال کره ای مجبوب یانگوم

فصل دوم سریال کره ای مجبوب یانگوم (جواهری در قصر) ساخته می‌شود

برخی شایعات حاکی از احتمال ساخت فصل دوم سریال کره ای محبوب یانگوم یا همان جواهری در قصر است. فصل اول این سریال در ایران طرفداران زیادی داشت.

جدیدترین اخبار سریال حاکی از ساخت فصل دوم سریال جواهری در قصر یا یانگوم با بازی لی یونگ ئه است. فصل نخست این سریال که در 54 قسمت 60 دقیقه‌ای ساخته شده بود در ایران طرفداران زیادی داشت.

ساخت فصل دوم سریال یانگوم

جدیدترین اخبار مربوط به سریال‌های کره‌ای نشانگر این است که احتمال ساخت فصل دوم سریال جواهری در قصر با بازی لی یونگ ئه در نقش بانو یانگوم قوت گرفته است. در همین راستا گفته می‌شود داستان فصل جدید سریال جواهری در قصر دنباله داستان قبلی است و در آن به زندگی واقعی یانگوم، اولین پزشک زن در دربار سلطنتی کره پرداخته می‌شود.

یانگوم

فصل اول جواهری در قصر که 21 سال قبل در 54 قسمت 60 دقیقه‌ای با حضور لی یونگ ئه 33 ساله در نقش یانگوم ساخته و پخش شد، یکی از موفق‌ترین سریال های کره ای تاریخ محسوب می‌شود.

در اهمیت موفقیت این سریال ذکر همین نکته بس که در زمانی که خبری از پلتفرم‌های بین‌المللی پخش فیلم و سریال نبود، کره‌ای‌ها با فروش جواهری در قصر در بیش از 40 کشور جهان توانستند موفقیت بزرگی به‌دست آورند و افراد زیادی را در سراسر جهان به سریال های کره ای جذب کنند.

با وجود همه این‌ها باید دید آیا فصل دوم سریال جواهری در قصر می‌تواند مانند فصل نخست موفق ظاهر شود یا خیر.

همچنین بخوانید:
هرآنچه باید درباره سریال جدید نتفلیکس در وصف آخرین شاه ایران بدانید احتمال جدایی بازیگر ایرانی از فصل دوم سریال ارباب حلقه ها هنرپیشه سریال آخرین شاه، یک سیاه پوست شبیه محمدرضا پهلوی است + عکس فصل چهارم سریال ویچر؛ از تریلر تا بازیگران جدید تا اطلاعات فاش شده

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*