فصل چهارم سریال ویچر

فصل چهارم سریال ویچر؛ از تریلر تا بازیگران جدید تا اطلاعات فاش شده

با جدیدترین اطلاعات فاش شده از فصل چهارم سریال ویچر – The Witcher شامل تریلر، بازیگران و داستان‌های پشت پرده همراه گجت نیوز باشید.

هنوز از تاریخ دقیق انتشار فصل چهارم سریال ویچر خبری نیست، اما خبرهای داغ و جالبی از این فصل به گوش می‌رسد که طرفداران این سریال فانتزی حماسی را هیجان‌زده کرده است.

چند روز پیش، اولین تریلر فصل ۴ سریال The Witcher منتشر شد تا گمانه‌زنی‌ها و تئوری‌های مختلف را میان بینندگان شعله‌ور کند. در این مقاله، به گردآوری اطلاعاتی که تاکنون از فصل چهارم ویچر منتشر شده می‌پردازیم و نگاهی به تریلر آن خواهیم داشت.

داستان، بازیگران و تریلر فصل چهارم سریال ویچر

همانطور که نتفلیکس تأیید کرده بود، هواداران ویچر منتظر دیدن لیام همسورث در نقش گرالت از ریویا در فصل چهارم سریال ویچر بودند. حالا با انتشار اولین ویدیو رسمی این فصل، این انتظار به پایان رسید. همسورث در این فصل جایگزین هنری کویل شده است که به دلیل مشکلات برنامه‌ریزی دیگر قادر به ایفای این نقش نبود.

در کنار همسورث، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر، جوئی بیتی در نقش یسکیر و بازیگران جدیدی شامل لارنس فیشبرن، دنی وودبرن، شارلتو کوپلی و جیمز پیورفوی نیز حضور دارند.

فصل چهارم و پنجم سریال ویچر براساس سه کتاب آخر رمان‌های ویچر نوشته آندری ساپکوفسکی، یعنی «تعمید آتش»، «برج پرستو» و «بانوی دریاچه» ساخته خواهند شد.

فصل چهارم سریال ویچر - لیام همسورث جانشین هنری کویل در نقش گرالت

فصل چهارم سریال ویچر – لیام همسورث جانشین هنری کویل در نقش گرالت

انتظار می‌رود در فصل چهارم شاهد نبردهای حماسی‌تر و هیجان‌انگیزتری باشیم. همچنین قرار است رازهای بیشتری از گذشته گرالت و سیری فاش شود و سرنوشت جهان به دست آنها رقم بخورد.

فصل پنجم هم که آخرین فصل این سریال خواهد بود نیز توسط لورن اشمیت هیسریش، شورانر سریال، ساخته می‌شود.

چه زمانی شاهد پخش فصل چهارم خواهیم بود؟

تا بدین لحظه تاریخ دقیقی برای انتشار فصل جدید سریال The Witcher اعلام نشده است. با این حال، انتظار می‌رود این فصل در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ از طریق پلتفرم نتفلیکس در دسترس مخاطبان قرار گیرد. این فصل شامل ۸ اپیزود خواهد بود.

اگر به دنیای سریال‌ها علاقه‌مندید، ما در پست جداگانه‌ای به معرفی ۵ سریال جدید برای ماه مه ۲۰۲۴ پرداخته‌ایم که دیدن آن خالی از لطف نیست. برای طرفداران مجموعه سریال‌های John Wick هم پست ویژه‌ای داریم که در آن تمام اطلاعات جان ویک ۵ را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

در گجت نیوز بخوانید:
از فصل دوم سریال بازی مرکب چه می‌دانیم؛ زمان پخش، داستان و لیست بازیگران ۱۶ نکته مهم از تریلر فصل دوم سریال ارباب حلقه ها که باید بدانید + ویدیو تریلر جدید فصل دوم سریال خاندان اژدها ترس و هیجان را به نمایش می‌گذارد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*