قیمت خودروهای سوزوکی در هند

قیمت باورنکردنی خودروهای صفر کیلومتر سوزوکی در هند؛ هم قیمت پراید در ایران

در نتیجه افت فروش خودروهای کوچک در هند، شاهد اعمال تخفیف‌های شگفت‌انگیز و اعلام قیمت باورنکردنی برای خودروهای صفرکیلومتر سوزوکی در این کشور هستیم.

در نتیجه افت تقاضا برای خودروهای کوچک در هند، شرکت‌های ارائه‌دهنده این محصولات با روش‌هایی مانند اعمال تخفیف‌های زیاد یا ارائه تریم‌هایی با امکانات مناسب، اما قیمت پایین‌تر، در تلاشند این افت فروش را مهار کنند. در همین خصوص و در جدیدترین اخبار خودرو، عرضه‌کننده محصولات سوزوکی در هند، تریم جدیدی از خودروهای کوچک این شرکت را با قیمت باورنکردنی معرفی کرده است.

قیمت خودروهای سوزوکی در هند

ماروتی سوزوکی، تریم دریم ادیشن را برای سه خودرو کوچک سلریو، آلتو K10 و اس-پرسو با قیمت تنها 499 هزار روپیه هند، معادل 350 میلیون تومان معرفی کرده است.

جالب است که این خودروهای هم قیمت با پراید، با وجود کاهش قیمت نسبت به مدل‌های استاندارد از طیف قابل قبولی از امکانات برخوردار هستند. برای مثال، آلتو K10 دریم ادیشن از امکاناتی مانند دوربین دنده عقب و سیستم امنیتی برخوردار است. ویژگی‌های اس-پرسو دریم ادیشن علاوه بر دو مورد مذکور، موارد دیگری مانند اسپیکر دوگانه، تزئینات نقره‌ای، محافظ‌های پلاستیکی لبه گلگیرها، سینی محافظ جلو و عقب، جلوپنجره کرومی، تزئینات کرومی در عقب و فریم پلاک را نیز شامل می‌شود.

سوزوکی اس-پرسو دریم ادیشن

در خودرو سلریو نیز امکاناتی مانند سیستم صوتی باکیفیت از برند معتبر پایونیر، دوربین دنده عقب و اسپیکرهای دوگانه وجود دارد.

هر سه خودرو در بخش پیشرانه از یک موتور کوچک 998 سی‌سی بنزینی برخوردارند که قادر به ارائه قدرت 66 اسب بخار و گشتاور 89 نیوتن‌متر است. قدرت تولید شده توسط این موتور کوچک را نیز یک جعبه‌دنده پنج سرعته دستی به چرخ‌های خودرو می‌رساند. گفتنی است که برای تریم‌های دریم ادیشن این سه خودرو، امکان سفارش جعبه‌دنده دیگری جز مورد مذکور وجود ندارد.

در پایان باید گفت ارزان‌ترین نسخه استاندارد سلریو 537 هزار روپیه، ارزان‌ترین نسخه اس-پرسو 551 هزار رویپه و ارزان‌ترین نسخه آلتو K10 نیز 535 هزار روپیه قیمت‌گذاری شده‌اند. همچنین بنا بر اعلام ماروتی سوزوکی، تریم دریم ادیشن این سه خودرو صرفا در ماه ژوئن عرضه می‌شود و از آن تاریخ به بعد دیگر در دسترس نخواهد بود.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
مینی کوپر پنج‌در ۲۰۲۵ معرفی شد؛ کوچولوی دوست‌‌داشتنی انگلیسی فونیکس آریزو ۸ الماسی ؛ شوالیه شب مدیران خودرو اینجاست + عکس صندلی کیا تلوراید آتش می‌گیرد؛ کره‌ای‌ها فراخوان دادند نسل جدید تویوتا یاریس کراس ۲۰۲۵ با طراحی آشنا معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*