ظرفیت باتری گلکسی اس 25

ظرفیت باتری گلکسی اس 25 سامسونگ لو رفت

جدیدترین اخبار لو رفته از خانواده Galaxy S25 سامسونگ، ظرفیت باتری گلکسی اس 25 معمولی را لو می‌دهند. آیا باید این گوشی نگران بود؟

در میان سیل اخبار مختلفی که هر روز از سری گوشی‌های گلکسی S25 سامسونگ به بیرون درز می‌کند، امروز ظرفیت باتری مدل استاندارد این خانواده پرچمدار لو رفت. ظرفیت باتری گلکسی اس 25 سامسونگ احتمالا برای بسیاری علاقمندان به این گوشی چندان خوشایند نخواهد بود و همانند باتری گلکسی اس 25 اولترا بسیاری را ناامید خواهد کرد!

ظرفیت باتری گلکسی اس 25؛ بدون تغییر نسبت به نسل قبل!

بر اساس اخبار جدید لو رفته از گلکسی اس 25، ظرفیت باتری این گوشی نسبت به نسل قبل بدون تغییر باقی خواهد ماند. بنابراین احتمالا باتری به کار رفته در این گوشی نیز 4000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

بد نیست بدانید که ظرفیت باتری مدل‌های پایه سری پرچمداران گلکسی S مدت‌هاست که با اعتراضات بسیاری از سوی هواداران روبروست! مدل‌های گلکسی S20 و S21 ابتدا به باتری‌هایی 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز بودند. با این وجود سامسونگ در گلکسی اس 22 ظرفیت باتری را به 3700 میلی آمپر ساعت کاهش داد! در ادامه در سال گذشته، گلکسی S23 با یک باتری 3900 میلی آمپر ساعتی روانه بازار شد و سرانجام ظرفیت باتری پرچمداران سامسونگ در نسل کنونی به 4000 میلی آمپر ساعت بازگشت.

شارژدهی Galaxy S25

با این حال به نظر می‌رسد سال آینده نباید انتظار تغییر چندانی در ظرفیت باتری را داشت؛ چراکه گلکسی S25 نیز مجهز به همان باتری 4000 میلی آمپر ساعتی روانه بازار خواهد شد.

البته گلکسی S25 کوچکترین عضو از خانواده کهکشانی‌های سال آینده سامسونگ خواهد بود. با این وجود بسیاری رقبای چینی سامسونگ طی سال‌های اخیر ظرفیت باتری گوشی‌های پرچمدار خود را با افزایش‌هایی چشمگیر روبرو کرده‌اند. این درحالی‌ست که از سال 2020 تا کنون، سامسونگ هیچ گونه افزایشی در ظرفیت باتری مدل‌های استاندارد خانواده گلکسی اس خود ایجاد نکرده است.

این مساله در کنار خبرهای مبنی بر مصرف انرژی بالای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 قطعا باعث ایجاد نگرانی‌هایی در خصوص شارژدهی باتری این گوشی خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
سامسونگ با تراشه اگزینوس ۲۵۰۰ سری گلکسی اس ۲۵ رکوردها را جابجا خواهد کرد ۳ شایعه در خصوص گلکسی اس ۲۵ که امیدواریم صحت داشته باشند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*