ارزش خرید مک بوک ایر

آیا مک بوک ایر اپل ارزش خرید دارد؟

خرید مک بوک ایر از هر نظر که مورد ارزیابی قرار بگیرد، با ارزش بوده و می‌تواند کارهای کامپیوتری شما را تحت‌الشعاع قرار دهد. در صورتی که به دنبال سیستمی هستید که قابلیت اجرای تمامی نرم افزارها را دارا بوده و می‌توانید با استفاده از آن‌ها فعالیت‌های گرافیکی، برنامه‌نویسی و طراحی سایت را در بالاترین کیفیت انجام دهید. مک بوک ایر به نحوی طراحی شده که به‌دلیل سازگاری بالای سخت افزار و نرم افزار، تمامی تسک‌های موجود را به خوبی انجام می‌دهید. امروز قصد داریم مک بوک ایر اپل را از دیدگاه دیگری مورد ارزیابی قرار دهیم.

چرا مک بوک؟

از آنجایی که شرکت اپل در تولید مک بوک ایر خود از بهترین سخت افزارها استفاده کرده، این سیستم برای تمامی کاربران گزینه بسیار عالی به‌نظر می‌رسد. استفاده از تاچ بار تمام لمسی، سبب شده مک بوک ایر برای افرادی که به دنبال یک لپ تاپ ظریف ولی کاربردی هستند، به یک گزینه بسیار عالی تبدیل شود. شما با خرید مک بوک ایر اپل به سیستمی دسترسی خواهید داشت که تمامی تسک های پیچیده را در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهد.

 مک بوک ایر و یا مک بوک پرو کدام‌یک را خریداری کنیم؟

بدون شک یکی از پرسش‌هایی که ذهن بسیاری از افراد را مشغول کرده است تمایز بین دو لپ تاپ اصلی اپل می‌باشد. بسیاری از خریداران مک بوک ایر مردد هستند که آیا این محصول می‌تواند پاسخگوی نیاز آن‌ها باشد یا خیر؟ به صورت خیلی خلاصه بخواهیم بگوییم مک بوک ایر قابلیت این را دارد که شما تمامی کارهای پیچیده از جمله کد نویسی و رندر ویدئو رو انجام دهید. تنها مزیتی که مک بوک پروهای جدید در اختیار شما قرار می‌دهد سرعت و قدرت بالای پردازش است که سبب می‌شود شما تجربه کاربری بهتری از کار با این دستگاه داشته باشید. از نظر قیمتی نیز بخواهیم بررسی کنیم مک بوک ایر تا حد بسیار زیاد نسبت به مک بوک پرو قیمت بهتری دارد و شما می‌توانید محصول مد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

مزایای لپ تاپ ایر اپل

طراحی محکم و بادوام

اولین مولفه‌ای که هر مخاطبی را به سمت خود جلب می کند، بحث طراحی محکم و بی‌نظیر مک بوک های ایر است. در طراحی مک بوک ایرهای سال 2021، اپل از آلومینیومی سازگار با محیط زیست استفاده می‌کند که همین مسئله سبب می‌شود در هر شرایطی بتوانید از این محصولات استفاده کنید.

ماندگاری و شارژ عالی

اپل از اولین شرکت هایی بود که در طراحی لپ تاپ‌های خود از باتری هایی استفاده کرد که در آن باتری‌های لیتیومی بسیار قدرتمند استفاده شده بود. مک بوک های ایر این ویژگی را دارا هستند که تا حداقل 14 ساعت برای شما شارژ ارائه داده و کمک می‌کند تا تمامی تسک‌ها را انجام دهید.

طول عمر لپ تاپ اپل

شاید باور این مسئله برای بسیاری از افراد دشوار باشد، ولی هنوز هم لپ تاپ های مک بوک اپل که در سال 2012 تولید شده‌اند، برای انجام فعالیت‌های اداری استفاده می‌شوند. این مسئله در مورد مک بوک ایرهای جدید نیز کاملا صادق بوده و در صورتی که اقدام به خرید مک بوک ایر کنید، بدون شک طول عمر آن نسبت به دیگر محصولات بیشتر بوده و می‌توانید سال‌ها از آن استفاده کنید.

ایران مک بوک وارد کننده اصلی محصولات اپل در ایران

اگر به‌دنبال وارد کننده اصلی مک بوک در ایران هستید که تمامی محصولات اپل از جمله آیپد، مک بوک پرو، مک بوک ایر و لوازم جانبی اپل را با قیمت مناسب و با لوازم جانبی کامل وارد کشور می‌کند، مجموعه ایران مک بوک یکی از بهترین گزینه‌ها به‌حساب می‌آید. در این مجموعه می‌توانید تمامی محصولات تولید شده اپل از آیپد گرفته تا مک بوک های ایر و پرو را در پایین‌ترین قیمت و با گارانتی معتبر پیدا کرده و به صورت آنلاین و یا فیزیکی از آن‌ها خریداری کنید.

در نظر داشته باشید مجموعه ایران مک بوک به عنوان اولین مجموعه‌ای شناخته می‌شود که محصولات اپل را به داخل کشور وارد می‌کند و گارانتی معتبر را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید مجموعه ایران مک بوک ار از طریق شعب آن‌ها در مرکز کامپیوتر پایتخت و یا بازار رضا در تهران دنبال کرده و یا از طریق وب سایت آن‌ها ثبت سفارش کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.