کی ام سی جی 7 جدید

کی ام سی جی 7 – KMC J7 جدید با امکانات بیشتر رونمایی شد

بررسی‌های جدید حاکی از این است که کرمان موتور، خودرو کی ام سی جی 7 – KMC J7 جدید را با به‌روزرسانی‌های خاصی به مشتریان خود تحویل داده است.

جدیدترین اخبار خودرو بیانگر این است که کرمان موتور نسخه جدید کی ام سی جی 7 را با تغییراتی در ظاهر و امکانات، به مشتریان تحویل داده است. در این مطلب گجت نیوز قصد داریم نگاهی به مهم‌ترین تغییرات کی ام سی J7 جدید نسبت به قبل داشته باشیم.

تغییرات کی ام سی جی 7 – KMC J7 جدید

سدان کی ام سی J7 اولین بار در سال 1400 توسط کرمان موتور روانه بازار شد و به دلایلی چون ظاهر اسپرت در کنار امکانات و قدرت مناسب، به‌سرعت جای خود را در بازار باز کرد.

در واقع گمان می‌رود کرمان موتور با همین مدل توانسته باشد بخش مهمی از بازار سدان های مونتاژی در ایران را تصاحب کرده باشد. نسخه اول این خودرو البته با داشبوردی با تریم‌های مشابه با پارچه جین عرضه شده بود که مورد پسند همه نبود و طرفداران خاص خود را داشت؛ اما در نتیجه بازخورد خوبی که این شرککت از عرضه این سدان گرفت، به تدریج تریم‌هایی با طرح‌های جدیدتر و همه‌پسندتر عرضه شد.

کی ام سی J7

اخیرا و بنا بر تصاویری که برخی از مشتریان کرمان موتور از نسخه‌های جدید تحویل شده این خودرو منتشر کرده‌اند، به‌نظر می‌رسد کی ام سی J7 جدید با تغییرات خاصی توسط کرمان موتور عرضه شده است. اما این تغییرات کدامند؟

پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو

در کی ام سی جی 7 جدید، امکان اتصال انواع گوشی های هوشمند اندروید و iOS به خودرو فراهم شده است. با وجود سیستم عامل اندروید اتو، مالکان KMC J7 که از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنند می‌توانند به‌سادگی از برنامه‌های گوشی هوشمند خود مانند نقشه، مسیریاب، برنامه موسیقی یا حتی پیامک و تماس در نمایشگر خودرو استفاده کنند.

اپل کارپلی نیز دقیقا مانند اندروید اتو عمل می‌کند؛ با این تفاوت که سیستم عامل اختصاصی اپل برای خودروهاست و جهت اتصال گوشی های آیفون به خودرو طراحی شده است. کاربران با اتصال گوشی آیفون خود به خودرو می‌توانند مواردی مانند موسیقی، پیامک، تماس و دیگر برنامه‌ها را مدیریت کنند.

گرم‌کن برای صندلی سرنشین

یک تغییر مهم در امکانات خودرو، مربوط به تعبیه گرم‌کن صندلی برای صندلی سرنشینان است. این قابلیت در نسخه‌های قبلی، محدود به صندلی راننده بود؛ اما حالا در نسخه جدید جی 7، سرنشینان نیز می‌توانند در مدت زمانی که در خودرو هستند از آن برخوردار شوند و تجربه سفر بهتری داشته باشند.

تغییرات طراحی کابین خودرو

تغییر لوگوی فرمان در KMC J7 جدید

بنا بر تصاویری که از فضای داخلی KMC J7 جدید منتشر شده، در کابین خودرو یک تغییر مهم دیده می‌شود و آن هم تبدیل نماد KMC به لوگوی جدید و مدرن کرمان موتور است. اگرچه این تنها تغییر ظاهری رخ داده در نسخه جدید کی ام سی J7 است، اما باید اذعان کرد که تغییر به‌جایی بوده و ظاهر جذاب و مدرنی به خودرو بخشیده است.

مشخصات فنی کی ام سی جی 7 جدید

کی ام سی J7 از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با برخورداری از فناوری پاشش مستقیم سوخت بهره‌مند است که می‌تواند قدرت 172 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و گشتاور 280 نیوتن‌متر در 1800 تا 3500 دور در دقیقه را تولید کند. نیروی تولید شده توسط پیشرانه را نیز یک جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته دو کلاچه از نوع تر به چرخ‌های جلو می‌رساند.

در پایان شما را به مطالعه بررسی گجت نیوز از دو خودرو کی ام سی ایگل و کی ام سی J7 برقی دعوت می‌کنیم.

همچنین بخوانید:
سدان برقی لینک اند کو Z10 با یکبار شارژ 800 کیلومتر را می‌پیماید خودروسازان روسیه به ایران سفارش قطعه می‌دهند تویوتا هایلوکس هیدروژنی شد قیمت مزدا ۳ مدل ۲۰۲۵ اعلام شد؛ ارزان‌تر از چینی های بازار ایران