مشکل اپل با بازی های تلگرامی

اپل بسیاری از بازی های تلگرامی را در آیفون مسدود کرد؛ مشکل اپل با ایردراپ ها چیست؟

به گفته کاربران آیفون، شرکت اپل بسیاری از بازی‌های تلگرامی را مسدود کرده است. مشکل اپل با بازی های تلگرامی و ایردراپ‌ها چیست؟

امروز مورخ 27 خرداد 1403 بازی یس کوین پیکسلی برای کاربران آیفون از دسترس خارج شد و سپس کانال رسمی این بازی در تلگرام اطلاعیه قطعی و اختلال رباتش را تأیید کرد. این اولین باری نیست که کاربران آیفون از مشکلات قطعی و اختلال هنگام ورود به بازی‌های مشابه نات کوین شکایت می‌کنند و بارها چنین اتفاقی رخ داده است.

مشکل اپل با بازی های تلگرامی

این روزها بازی‌های تلگرامی بازار گرمی دارند و روی هر گوشی حداقل دو یا چند اکانت مختلف وجود دارد. تعداد کاربران بازی‌های ایردراپی شبیه نات کوین روز به روز افزایش می‌یابد و جامعه تلگرام گسترده‌تر از روز قبل می‌شود. کاربران از بازی کردن با ربات‌ها به امید کسب درآمد دلاری لذت می‌برند و تلاش خود را در جهت کسب پول می‌کنند.

مشکل اپل با بازی های تلگرامی

حال ایجاد اختلال و قطعی ربات‌ها برای کاربران می‌تواند تأثیر منفی روی پایگاه شکل گرفته بر بستر پیام رسان تلگرام بگذارد. متاسفانه امروز باخبر شدیم که کاربران آیفون هنگام ورود به ربات یس کوین پیکسلی با پیغام زیر مواجه شده‌اند:

متاسفانه، این ربات نمی‌تواند روی دستگاه شما نمایش داده شود.

پیغام فوق باعث سردرگمی کاربران آیفون شده و دردسرهایی برای تیم توسعه‌دهنده بازی به‌وجود آورده است. شنیده‌ها حاکی از این است که اپل در حال ایجاد مشکلاتی برای بازی‌های مشابه نات کوین است. اگر این ادعا صحت داشته باشد، ایردراپ‌ها با تهدیدی جدی مواجه می‌شوند.

طیف وسیعی از کاربرانی که این روزها به بهترین بازی‌ های تلگرامی درآمد دلاری می‌پیوندند، صاحب آیفون هستند و از دست دادن این قشر می‌تواند چالش‌های فوق‌العاده وخیمی برای طراحان بازی‌ها به‌وجود آورد. تا به امروز بازیکنان یس کوین، تپ سواپ و دیگر پروژه‌های محبوب و صاحب نام از مشکلات ورود به سیستم شکایت کرده‌اند.

شرکت اپل به‌عنوان یکی از طلایه‌داران تولید گوشی های هوشمند در جهان، سر ناسازگاری با مینی اپلیکیشن های تلگرامی آغاز کرده و اجرای آنها در سیستم عامل iOS را محدود کرده است. با این اوصاف کاربران دستگاه‌های اپل برای خریدهای درون برنامه‌ای باید مقادیر اضافی بپردازند و توسعه‌دهندگان قید قسمتی کلان از سود خود را بزنند. اگر این رویه از سوی اپل اصلاح نشود و شرایط به حالت سابق بازنگردد، آینده ایردراپ‌ها به خطر می‌افتد.

اگر هنوز به بازی‌های محبوب تلگرامی که ترند شبکه‌های اجتماعی هستند محلق نشده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم همین الان از طریق لینک‌های معتبر زیر از فرصت باقی مانده استفاده کنید تا در توزیع توکن ایردراپ‌ها شرکت داده شوید.

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: آخرین اخبار و مقالات ایردراپ ها – بازی های تلگرامی
بیشتر بخوانید:
بازی تلگرامی کتیزن – Catizen ؛ آموزش و لینک عضویت
پیکسل ورس – PixelVerse؛ بازی پولساز تلگرامی جدید + لینک عضویت
تپ سواپ تلگرام چیست ؛ لینک عضویت و آموزش کامل
همستر کامبت چیست؛ کسب درآمد از طریق بازی ایرداپ تلگرام Hamster Kombat

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*