همکاری محسن یگانه با کلاهبردار فرزین فردین فرد

همکاری محسن یگانه با کلاهبردار تحت تعقیب اینترپل؛ پاسخ تیم خواننده مطرح کشور چیست؟

قطعه جدید محسن یگانه با همکاری یک کلاهبردار معروف منتشر شد؛ موضوعی که حواشی زیادی را برای این خواننده پرطرفدار کشور به دنبال داشته است.

به‌تازگی قطعه جدید محسن یگانه، خواننده پرطرفدار کشور با آهنگسازی بهروز صفاریان منتشر شد. همه‌چیز در نگاه اول عادی به نظر می‌رسد تا جایی که به گزارش بهمن بابازاده در ایکس (توییتر سابق)، خبرنگار حوزه موسیقی، نام یکی از کلاهبرداران کلان چند سال اخیر در لیست افراد دخیل در تولید این اثر به چشم می‌خورد.

محسن یگانه با کلاهبردار تحت تعقیب همکاری کرده است؟

در کپشن پست اینستاگرامی محسن یگانه درباره قطعه جدید خود با نام «بترس»، نام فرزین فردین فرد به‌عنوان مسئول میکس و مستر ذکر شده بود که در حال حاضر حذف شده است. حضور نام فرزین فردین فرد در کنار دست‌اندرکاران به‌دلیل سابقه آشکار او، حواشی زیادی را حول محور این خواننده نامدار به وجود آورده است.

همکاری محسن یگانه با کلاهبردار فرزین فردین فرد

بهمن بابازاده در ابتدا از طریق حساب خود در ایکس به موضوع همکاری محسن یگانه با فرزین فردین فرد اشاره کرد. بابازاده کمی بعد با انتشار توییت دیگر اظهار داشت که صفحه‌های ایکس و اینستاگرام او با حجمی از ریپورت‌های هدایت‌شده مواجه شده‌اند و در آخر ایکس توییت اصلی او را حذف و نسبت به تعلیق حسابش هشدار داده است.

وب‌آموز، رسانه فعال در حوزه جرائم سایبری با مدیریت محمد جرجندی از مدت‌ها قبل به تفصیل جزئیات کلاهبرداری فرزین فردین فرد در پوشش یونیک فایننس را افشا کرده بود. در واقع از سال‌ها قبل این رسانه پیگیر پرونده یونیک فایننس بوده و اخیراً پس از همکاری محسن یگانه با گرداننده آن، محمد جرجندی از طریق حساب شخصی توییتر خود این موضوع را اطلاع‌رسانی کرد.

توییت محمد جرجندی درباره همکاری محسن یگانه با کلاهبردار معروف

با استناد به اطلاعیه وزارت اطلاعات مورخ 16 آبان 1400 منتشرشده در خبرگزاری مهر، فرزین فردین فرد گرداننده یک شرکت حرمی با عنوان «یونیک فایننس» (Unique Finance) است. در سال 1400 پرونده‌ای برای اعضای اصلی این شبکه که با دریافت مبالغ کلان از مردم به روش پانزی از آن‌ها کلاهبرداری کرده بودند تشکیل شد و محکومیت و حبس طولانی‌مدت آن‌ها را به دنبال داشت. حتی ذبیح الله خدائیان، سخنگوی قوه قضاییه در آذر 1400 ضمن اشاره مستقیم به نام فرزین فردین فرد، از شناسایی و بازداشت بالغ بر 150 نفر از سرشبکه‌های یونیک فایننس در 19 استان کشور خبر داد.

فرزین فردین فرد و سایر مدیران یونیک فایننس که ساکن کشورهای همسایه بودند، آن را به‌عنوان شرکتی بین‌المللی در حوزه خرید و فروش سهام در بورس‌های خارجی معرفی کردند و در پی ساخت شبکه هرمی خود، ارز دیجیتال UNQT را هم عرضه کردند. آن‌ها مثل هر کلاهبرداری پانزی دیگری که کوروش کمپانی پرسروصداترین مورد اخیرشان بود، وعده پرداخت سود غیرمعمول در ازای مبلغ سرمایه‌گذاری شده را به مشتریان می‌دادند. در نهایت اعلان قرمز برای آن‌ها از سوی اینترپل صادر شد.

همکاری محسن یگانه با کلاهبردار فرزین فردین فرد

گزارش‌ها حکایت از این دارند که فرزین فردین فرد، فردی که بارها توسط مراجع رسمی از آن به‌عنوان عامل کلاهبرداری نام برده شده، از مردم ایران و حتی بقیه کشورهای منطقه بیش از 5 میلیارد دلار کلاهبرداری کرده است. او که هنوز تحت تعقیب قرار دارد، به‌عنوان مهندس صدا با لقب 3F فعالیت می‌کند و در صفحه اینستاگرام او می‌توان انواع تصاویر در استودیو با خوانندگان دیگر را مشاهده کرد.

واکنش تنظیم‌کننده قطعه به اتهامات

واکنش بهروز صفاریان به همکاری محسن یگانه با کلاهبردار معروف

دست کم تا زمان نگارش این مطلب محسن یگانه واکنشی به موضوع همکاری با فرزین فردین فرد نشان نداده و صرفاً به حذف نام او از لیست دست‌اندارکاران بسنده کرده است. با وجود این، به‌تازگی بهروز صفاریان با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع نشان داد.

بهروز صفاریان می‌گوید تصمیم‌گیری درباره امور مختلف یک پروژه شامل میکس و مستر تماماً بر عهده تهیه‌کننده قرار دارد. آن­‌طور که او اشاره کرده، لزوماً خواننده نظارتی بر کار تهیه‌کننده ندارد. با توجه به گفته‌های او در این استوری، به نظر می‌رسد محسن یگانه یا حتی بقیه عوامل از جمله خود او از سابقه فرزین فردین فرد در کلاهبرداری پانزی آگاهی نداشته‌اند.

در گجت نیوز بخوانید:
کاربران همستر کامبت طعمه کلاهبرداران؛ گزارش کسپرسکی را بخوانید اخبار جدید از پرونده کلاهبرداری موبایل موسوی : اتهام ۳۰۰ میلیاردی و بازگشت وجه بعضی از مالباختگان مهدی موسوی، مدیر موبایل استقلال با اتهام هزار میلیارد کلاهبرداری دستگیر شد خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*