مشخصات میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴

مشخصات فنی و آپشن های میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴، وارداتی جدید بازار مشخص شد

شرکت آرین پارس موتور، مشخصات و امکانات میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ را برای عرضه در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد. در ادامه به معرفی خودرو Outlander 2024 می‌پردازیم.

شرکت آرین پارس موتور که با عرضه خودروهای لاماری ایما بنزینی و لاماری ایما هیبریدی در کشورمان شناخته می‌شود، مدتی پیش و در جریان نمایشگاه خودرو شیراز به‌صورت رسمی از دو نسخه میتسوبیشی اوتلندر ۵ نفره و اوتلندر ۷ نفره رونمایی کرد. بر اساس جدیدترین اخبار خودرو، حالا این شرکت کاتالوگ سه نسخه از محصول جدید خود را در سامانه یکپارچه وارداتی‌ها منتشر کرده است. در ادامه به معرفی مشخصات فنی امکانات میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ می‌پردازیم.

نگاهی به مشخصات میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ ؛ اصالت به سبک ژاپنی

نمای جلو میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴

خودرو مذکور به‌تازگی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی لیست شده و احتمال می‌رود که به‌زودی فروش آن در سه نسخه پنج نفره L، H و M line آغاز شود. اوتلندر ۲۰۲۴ در بخش طراحی به نسبت نسل قبلی خود تغییرات زیادی داشته و جلوه‌ای تهاجمی و زیبا به خود گرفته است. در قسمت جلو شاهد ترند این روزها یعنی طراحی چراغ‌های روز باریک و قرارگیری چراغ‌های اصلی در قسمت میانه سپر خودرو هستیم. در سایر قسمت‌ها اما طراحان میتسوبیشی سعی کرده‌اند تا با استفاده از المان‌های مختلف، شکل ظاهری خودرو را به نسبت سایر محصولات هم‌رده برجسته کنند.

مشخصات فنی Mitsubishi outlander 2024

نمای عقب میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴

در بخش فنی، هر سه نسخه ۵ نفره این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر بهره می‌برند. مجموع این توان توسط یک گیربکس CVT با ۸ دنده مصنوعی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. شتاب صفر تا صد این خودرو ۱۰ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. استاندارد آلایندگی اوتلندر وارداتی یورو ۶ و مصرف سوخت این خودرو در سیکل ترکیبی ۶.۷ لیتر خواهد بود.

همچنین سیستم تعلیق اوتلندر وارداتی در محور جلو از نوع مک‌فرسون و در محور عقب از نوع مولتی لینک است.

امکانات رفاهی و ایمنی کراس اوور میتسوبیشی اوتلندر وارداتی

نمای داخل میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴

از مجموع آپشن های نسخه H-line این خودرو می‌توان به شش کیسه هوای ایمنی، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل کشش، سیستم کنترل سرعت در سرازیری و سربالایی، دوربین 360 درجه پانوراما و دوربین دید عقب، صندلی برقی راننده، نورپردازی هوشمند دستی و خودکار، آینه‌های جانبی برقی و تاشونده، سیستم چندرسانه‌ای مجهز به نمایشگر لمسی 10.25 اینچی، کلاستر تمام دیجیتال راننده، تغییر حالت رانندگی (Drive Mode)، سیستم مانیتورینگ پایش فشار و دمای تایر (TPMS)، ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای، سنسور نور، کروز کنترل، سنسورهای پارک جلو و عقب، گرم‌کن صندلی ردیف اول، درب صندوق عقب برقی، نمایشگر هدآپ دیسپلی (HUD)، رادار هشدار تغییر لاین (LCA)، ترمز اضطراری خودکار (AEB) و کروز کنترل تطبیقی (ACC) اشاره کرد.

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ محصولی مدرن، ایمن، کارآمد و همراه با آخرین فناوری‌های روز خودرو است که در بازار ایران از اقبال خوبی برای فروش برخوردار است و می‌تواند به جولان سایر کراس‌ اوورهای وارداتی و چینی کشورمان پایان دهد. در نهایت باید منتظر ماند و دید قیمت‌گذاری و شرایط عرضه این خودرو چگونه خواهد بود تا بتوان از موفقیت آن در بازار ایران با اطمینان کامل سخن گفت.

کاتالوگ مشخصات و آپشن های میتسوبیشی اوتلندر 2024

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
ملاقات با محصولات آرین پارس موتور در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۳؛ از لاماری تا میتسوبیشی فورد موستانگ GTD؛ معرفی وحشی ترین اسب آهنی آمریکایی ها نیسان لیف ۲۰۲۵ معرفی شد + عکس و مشخصات فنی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*