جیلی بین یوئه

شاسی بلند جدید جیلی بین یوئه با قیمتی کمتر از 500 میلیون تومان رونمایی شد

گروه خودروسازی جیلی (Geely)، کراس اوور بین یوئه Super Power را با امکانات مناسب و قیمت فوق اقتصادی 8300 دلار روانه بازار خواهد کرد.

شرکت جیلی تصاویر جدیدی از نسل دوم کراس اوور کامپکت و اقتصادی بین یوئه Super Power را منتشر کرد. این اتومبیل نخستین بار در سال ۲۰۱۸ به بازار جهانی لانچ شد و از آن زمان تا به امروز حدود ۸۹۰ هزار دستگاه فروخته است. نکته جالب طراحی این خودرو شباهت‌های زیاد آن به جیلی آزکارا، محصول وارداتی فردا موتورز است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی این خودرو می‌پردازیم.

بین یوئه Super Power؛ پرچمدار خودروهای اقتصادی جیلی

نمای جلو جیلی بین یوئه

نسخه سوپر پاور جیلی بین یوئه بر اساس پلتفرم معماری ماژولار سگمنت B جیلی تحت عنوان «BMA» ساخته شده است و از این حیث در دسته کراس اوورهای سایز کوچک یا کامپکت قرار می‌گیرد. همچنین نسخه جدید تفاوت خاصی با نسخه قبل ندارد و بر اساس زبان سوپر پاور استورم طراحی شده که شامل جلوپنجره چند لایه، گریل کوچک در بالا و گریل بزرگ ذوزنقه‌ای در پایین است. چراغ‌های عقب نیز به‌وسیله یک نوار مشکی‌رنگ که نام Geely در وسط آن دیده می‌شود به یکدیگر متصل شده‌اند. همچنین روی این خودرو رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی قرار داده شده است.

همان‌طور که اشاره کردیم زبان طراحی ظاهری این خودرو شباهت زیادی به جیلی آزکارا دارد و این موضوع را به وضوح می‌توان در چراغ‌های جلو و عقب، نمای زیر سپر اسپرت و قوس اسپویلر سقفی مشاهده کرد. ابعاد نسخه جدید بین یوئه سوپر پاور هنوز اعلام نشده، اما طول، عرض و ارتفاع نسخه سال گذشته به ترتیب ۴۳۳۰، ۱۸۰۰ و ۱۶۰۹ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن ۲۶۰۰ میلی‌متر است.

مشخصات فنی Geely Binyue Super Power Edition

نمای عقب جیلی بین یوئه

در بخش فنی، این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۲۶ اسب بخار و گشتاور ۱۵۲ نیوتن‌متر بهره می‌برد. مجموع توان اعلامی توسط یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا گیربکس CVT با ۸ دنده مصنوعی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. مصرف سوخت بین یوئه جدید در سیکل ترکیبی ۶.۹ لیتر اعلام شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی کراس اوور جیلی بین یوئه سوپر پاور

نمای داشبورد جیلی بین یوئه

از مجموع امکانات این خودرو می‌توان به نمایشگر 8 اینچی مرکزی، کامپیوتر سفری، ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهلد، سنسور پایش فشار باد تایرها، صندلی برقی راننده، تریم چرم صندلی‌ها، آینه‌های جانبی برقی به‌همراه گرم‌کن، سیستم کنترل پایداری، ترمز کمکی، سنسور و دوربین دنده عقب، رادار هشدار بین خطوط، ترمز اضطراری خودکار و کروز کنترل اشاره کرد.

همان‌طور که بالا اشاره کردیم قیمت بین یوئه سوپر پاور در چین از حدود 8300 دلار معادل 482 میلیون تومان آغاز می‌شود.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
چانگان دیپال G318، یک کراس اوور آفرودی که فقط 1 میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت دارد مدل 2025 شاسی بلند جذاب ایسوزو MU-X با طراحی و امکانات جدید معرفی شد اولین تصاویر چری تیگو ۸ جدید منتشر شد