وولینگ بینگو ۲۰۲۴

وولینگ بینگو ۲۰۲۴، هاچبک کوچک و جذاب چینی با قیمت زیر 500 میلیون تومان معرفی شد

شرکت تازه تأسیس وولینگ با معرفی هاچبک برقی بینگو نسخه ۲۰۲۴ با قیمت ۸ هزار دلار، در اندیشه رقابت با محصولات بی وای دی در بازار چین است.

گروه خودروسازی وولینگ (Wuling)، یک شرکت تولید وسایل نقلیه الکتریکی، موتورسیکلت و قطعات خودرو است که با سرمایه‌گذاری مشترک شرکت سایک موتور چین و جنرال موتورز آمریکا در سال ۲۰۰۷ میلادی تأسیس شده است. این شرکت به‌تازگی نسخه جدید پرفروش‌ترین خودرو سواری برقی خود را با عنوان وولینگ بینگو ۲۰۲۴ روانه بازار کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به بررسی مشخصات این هاچبک ارزان قیمت می‌پردازیم.

وولینگ بینگو ۲۰۲۴؛ رقیب سرسخت بی وای دی سیگل

نمای جلو وولینگ بینگو ۲۰۲۴

نسخه سال گذشته بینگو توانست با فروش ۲۸۰ هزار دستگاه به رکورد بسیار خوبی در بازار چین دست پیدا کند. همچنین این خودرو با فروش نزدیک به ۱۴ هزار دستگاه در سال ۲۰۲۴ عنوان دومین خودرو کامپکت پرفروش بازار چین را به تصاحب خود درآورده و رقابت تنگاتنگی با محصولات بی وای دی از جمله بی وای دی سیگل داشته است.

در بخش طراحی، نسخه ۲۰۲۴ وولینگ بینگو تفاوت خاصی با نسخه سال گذشته نداشته است و کما فی‌السابق، ۴ نسخه از این خودرو با نام‌های light، Enjoyment، Lingxi Connected، و Lingxi Premium به بازار عرضه خواهد شد. طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب ۳۹۵۰، ۱۷۰۸ و ۱۵۸۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۵۶۰ میلی‌متر اعلام شده است.

مشخصات فنی Wuling Bingo EV 2024

نمای عقب وولینگ بینگو ۲۰۲۴

یکی از پیشرفت‌های بسیار مهم نسخه‌های enjoyment، Lingxi connected و Lingxi premium اضافه شدن موتور تخت آب خنک ۶۷ اسب بخاری سه در یک است که به‌واسطه عملکرد خنک‌سازی بهتر، حداکثر سرعت این خودرو را به ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. نسخه ارزان قیمت light به موتور برقی با ۴۰ اسب بخار قدرت مجهز شده که حداکثر سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را برای راننده به ارمغان می‌آورد.

حداکثر برد این خودرو با یک بار شارژ کامل در نسخه‌های light، enjoyment، Lingxi connected و Lingxi premium به‌ترتیب 203، 333، 333 و 410 کیلومتر عنوان شده است. همچنین تمامی نسخه‌های بینگو ۲۰۲۴ از توانایی شارژ سریع نیز بهره می‌برند و در عرض ۳۵ دقیقه، شارژ باتری را از ۳۰ به ۸۰ درصد می‌رساند. باتری‌ها نیز حجم ۱۷.۳، ۳۱.۹ و ۳۷.۹ کیلووات‌ساعتی دارند و نسبت به قبل تغییری نکرده‌اند.

آپشن های نسخه جدید هاچبک وولینگ بینگو

نمای داخل وولینگ بینگو ۲۰۲۴

در کابین این خودرو شاهد دو نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی پیوسته هستیم. مدل‌های Lingxi با سیستم لینگ OS عرضه می‌شوند و برنامه‌های سرگرمی متنوعی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. وولینگ بینگو ۲۰۲۴ از چراغ‌های تمام LED، کلید بلوتوث کنترل از راه دور، ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهلد، ترمز اضطراری خودکار و صندلی‌های چرمی قابل تنظیم در شش جهت بهره می‌برد. با خواباندن صندلی‌ها نیز ظرفیت فضای بار به ۱۲۴۰ لیتر می‌رسد.

در جدول زیر قیمت تمامی نسخه های وولینگ بینگو را مشاهده نمایید.

نام مدلقیمت 
 light۷۸۵۰ دلار
 enjoyment۹۷۵۰ دلار
 Lingxi connected۱۰۳۰۰ دلار
 Lingxi premium۱۱۷۰۰ دلار

اگر علاقه‌مند به خودروهای برقی هاچبک کوچک شهری هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب معرفی چانگان بنی ای استار، محصول آینده گروه خودروسازی سایپا برای بازار ایران که توسط تیم خودرو گجت نیوز آماده شده را نیز مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
شاسی بلند جدید جیلی بین یوئه با قیمتی کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان رونمایی شد شاید باور نکنید اما این چهار خودروساز بزرگ اصالتا چینی هستند وزیر صمت؛ سه میلیون خودرو برقی داخلی امسال به بازار می‌آید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*