تاریخ عرضه‌ی جهانی ال‌جی جی ۵ مشخص شد

تاریخ عرضه‌ی جهانی ال‌جی جی ۵ مشخص شد

کنگره‌ی جهانی موبایل در سال‌های اخیر تبدیل به محلی شده است که معمولا سامسونگ با معرفی پرچم‌دار جدید سری گلکسی، سند آنرا به نام خود می‌زند و اکثر توجهات را به خود جلب می‌کند. اما در مراسم MWC امسال، غول کره‌ای یک شریک دیگر هم در جلب توجهات پیدا کرد که اتفاقا این شریک هم از کشور کره است؛ بله LG. ال جی امسال با معرفی جی ۵ خیلی از نگاه‌ها را به خود جلب کرد و حالا همه منتظر عرضه‌ی جهانی این محصول ماژولار هستند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

از نور چشمی‌های جشنواره‌ی امسال، گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج چند روزی است که وارد بازارهای جهانی شده اند و حالا نوبتی هم باشد نوبت LG G5 است که خودی نشان بدهد. آن‌طور که ال‌جی به طور رسمی اعلام کرده است، موبایل ماژولار جی ۵ در تاریخ ۳۱ ماه مارس به طور رسمی روانه‌ی بازارهای جهان می‌شود و خریداران در سرتاسر جهان و از طریق نمایندگی‌های ال‌جی می‌توانند آن را تهیه کنند.

بنابراین از امروز که سیزدهم ماه مارس است، حدود ۱۸ روز به عرضه‌ی جهانی جی ۵ باقی مانده است. بسیاری از اپراتورها و نمایندگی‌های ال‌جی در کشورهای مختلف نیز پیش فروش آن را آغاز کرده اند و خریدارانی که به این صورت این دیوایس را تهیه کنند، می‌توانند با توجه به محل زندگی‌شان، هدایایی را هم به صورت جانبی دریافت کنند.

مثلا خریداران در کشور آمریکا یک باتری اضافه را به عنوان هدیه دریافت می‌کنند و یا در تعدادی از کشورها قطعه‌ی ماژولار Cam Plus یا ماژول صوتی Bang & Olufsen به کاربران خوش‌شانس اهدا می‌شود. فروشگاه‌های Best Buy نیز یک طرح جالب ارائه کرده اند و در ازای قرارداد دو ساله با یکی از اپراتورهای Sprint or Verizon، اسمارت‌فون ۷۹۹ دلاری ال جی G5 را با قیمت ۹۹ دلار در اختیار خریداران می‌گذارند!

منبع: androidheadlines