مشخصات اوپل کورسا و اوپل موکا

مشخصات فنی و آپشن های اوپل کورسا و اوپل موکا برای عرضه در بازار ایران رسما اعلام شد

مشخصات اوپل کورسا و اوپل موکا توسط پرشیا خودرو برای عرضه در بازار ایران اعلام شد. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات خودروهای وارداتی Opel Corsa و Opel Mokka آشنا می‌شویم.

شرکت پرشیا خودرو مدتی قبل طرح واردات محصولات اوپل را در دستور کار خود قرار داده بود و اکنون نیز به‌صورت رسمی کاتالوگ مشخصات اوپل کورسا و اوپل موکا را برای عرضه به بازار ایران منتشر کرد. این خودروها به‌زودی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به متقاضیان عرضه می‌شوند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و آپشن‌های دو خودرو وارداتی Opel Corsa و Opel Mokka آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی اوپل کورسا

نمای جلوی اوپل کورسا

اوپل کورسا به‌عنوان هاچبک وارداتی جدید بازار ایران از یک موتور 1.2 لیتری توربوشارژ 3 سیلندر بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 100 اسب بخار و گشتاور 205 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد.

امکانات رفاهی و ایمنی اوپل Corsa

کاتالوگ اوپل کورسا

از مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی اوپل Corsa می‌توان به سنسورهای نور و باران، رادار هشدار خروج از خط (LDW)، سامانه استارت استاپ، تریم داخلی پارچه، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب، مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، 6 کیسه هوای ایمنی، سیستم کروز کنترل، ترمز پارک برقی، شیفتر تعویض دنده از پشت فرمان و سامانه کنترل پایداری (ESC) اشاره کرد.

مشخصات فنی اوپل موکا

 اوپل موکا

اوپل موکا نیز با موتور 1.2 لیتری توربوشارژ توسط پرشیا خودرو به بازار ایران عرضه خواهد شد. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 130 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی اوپل Mokka

Opel Mokka

از مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی اوپل موکا نیز می‌توان به رادار هشدار خروج از خط (LDW)، سامانه استارت و استاپ دکمه‌ای، گرم‌کن صندلی‌های جلو، تریم داخلی چرم و پارچه، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب و جلو، شش کیسه هوای ایمنی، سیستم کروز کنترل، کلاستر دیجیتالی، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل پایداری (ESC) و سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
ام جی سایبراستر، جذاب ترین وارداتی چینی بازار ایران پلاک شد سوزوکی جیمنی وارداتی؛ معرفی ویدیویی شاسی بلند آفرودی و پرطرفدار ژاپنی مشخصات فنی و آپشن های نتا GT، کوپه اسپرت و جذاب گروه بهمن رسما اعلام شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*